Select Page


myRaben.com – Jeden system, wiele możliwości


MyRaben_337x342
 

W społeczeństwie opartym na wiedzy kluczowe znaczenie ma szybkość dostarczenia informacji. Nie bez znaczenia jest także ich forma, bowiem wg badań docierają do nas dziennie tysiące wiadomości, pochodzące z różnych kanałów. Ich przetworzenie konsumuje czas, najbardziej deficytowe współcześnie dobro.

 

Od czerwca 2015 roku Grupa Raben rozpoczęła implementację nowej platformy – myRaben.com. Narzędzie gromadzi wszystkie informacje na temat współpracy z operatorem logistycznym w jednym miejscu, oszczędzając czas Klientów, potrzebny na znalezienie danych.

 

W pierwszym etapie zostanie udostępniony system śledzenia zleceń magazynowych oraz przesyłek w transporcie krajowym i międzynarodowym. W kolejnych fazach przewidziano uruchomienie dodatkowych funkcjonalności, które usprawnią komunikację pomiędzy odbiorcami usług oraz spółkami Grupy Raben.

 

Olga Żerkowska, Menedżer ds. Obsługi Klienta w spółce Raben Polska, która współtworzyła myRaben.com, komentuje: „Naszą ideą było stworzenie jednego systemu dla wszystkich informacji, dotyczących każdej z usług świadczonych przez Grupę Raben. Niezależnie od kraju, języka, typu usługi, Klient ma możliwość szybkiego dotarcia do danych potrzebnych tu i teraz”.

 

System oferuje przejrzystą informację oraz rozbudowaną analitykę w postaci raportów. Charakteryzuje się nowym wyglądem panelu użytkownika dostosowującym się do rodzaju urządzenia (laptop, tablet, smartfon). Platforma zapewnia również szybki dostęp do wybranych przesyłek oraz możliwość definiowania powiadomień (email/sms). Wartą uwagi funkcjonalnością jest bezpośredni kontakt do opiekuna danej przesyłki oraz możliwość samodzielnego zarządzania użytkownikami przez Klienta. Na bieżąco zapewnia dostęp do faktur, stanu płatności i innych dokumentów.

 

myRaben.com docelowo zastąpi aktualny system do śledzenia przesyłek Track & Trace. Klienci Grupy Raben mają możliwość rozpoczęcia pracy z aplikacją rejestrując się na jej stronie lub kontaktując się ze swoim opiekunem w Dziale Obsługi Klienta.

 

Do aplikacji można się zalogować poprzez stronę www.myRaben.com oraz wchodząc na www.raben-group.com i wybierając kostkę „Śledzenie przesyłki”.

 

Źródło

 

Katagoria: co nowego u przewożników
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 2 lata temu.