Select Page


Nowy model obsługi serwisowej w LeasePlan


US_05_176
 

Niestandardowe podejście do standardowych rozwiązań. Tak w skrócie można określić nową usługę zaproponowaną przez LeasePlan Polska. Największy dostawca usług CFM na krajowym rynku wcielił w życie nowy model obsługi serwisowej, wykonywany w kooperacji z Motointegrator Flota, częścią Inter Cars S.A., największego dystrybutora części samochodowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Z ankiet przeprowadzonych wśród Użytkowników, którzy skorzystali już z nowego rozwiązania, wynika iż nowa usługa spotkała się z bardzo wysoką oceną.

 

 

127 wyselekcjonowanych dedykowanych do współpracy warsztatów na terenie całego kraju gwarantuje bezproblemową i szybką obsługę z wykorzystaniem części i podzespołów stosowanych przez producentów do tzw. „pierwszego montażu”. W ramach nowej oferty LeasePlan każdy z klientów może skorzystać z usługi „door to door” (D2D), a standardem są: pełna informacja o zakresie wykonanych prac i wykorzystanych części, szybkie umawianie wizyt i ich realizacja w 24-48 h. LeasePlan uruchomił również dedykowane call center, dzięki któremu można precyzyjnie określić jakiej usługi i w jakim serwisie wymaga zgłaszany pojazd.

 

Zdecydowaliśmy się na uruchomienie obsługi serwisowej we współpracy z Inter Cars w oparciu o analizę jakości i sprawności operacyjnej oraz efektywności kosztowej nowego modelu. Pierwsi klienci, którzy pilotażowo zdecydowali się na skorzystanie z takiego rozwiązania, są bardzo zadowoleni z efektów. Doceniona została wyraźnie lepsza efektywność, połączona z około istotnym spadkiem kosztów usługi – mówi Michał Cierniak, dyrektor ds. operacyjnych i zakupów, LeasePlan Polska.

 

W ankietach przeprowadzonych wśród Użytkowników LeasePlan, którzy skorzystali z nowego modelu obsługi serwisowej, na najwyższą notę zasłużyły terminowość napraw, obsługa „door to door” i lokalizacja serwisu. Wyselekcjonowane do współpracy z LeasePlan punkty serwisowe są mniejsze i zlokalizowane często nawet w centrum miasta, w odróżnieniu do serwisów ASO, wpływa to na poprawę komunikacji z Klientem. Jest to szczególnie ważne przy wykonywaniu usługi door to door. Równie wysokie noty osiągnęły pełna informacja o przeprowadzonych pracach, ich zakresie i kosztach oraz obsługa call center.

 

Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla klientów z otwartą kalkulacją. Usługa, w której koszty zabudżetowane w całym okresie leasingu porównywane są z realnymi kosztami poniesionymi w tym czasie. W przypadku powstania nadwyżki kosztów zabudżetowanych nad rzeczywistymi, LeasePlan dzieli się z klientem powstałym zyskiem.

 

Źródło

 

Katagoria: co nowego u przewożników
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 2 lata temu.