Select Page


EFL: Firma Przyjazna Klientowi


 

Europejski Fundusz Leasingowy dzięki uznaniu swoich klientów, został laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi. Uroczystość wręczenia certyfikatów, odbyła się 21 maja 2012 w Hotelu Marriott. Certyfikat w imieniu spółki odebrał Krzysztof Ziomek – Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii EFL.

Metodologia badania pozwala na sprawdzenie poziomu jakości obsługi i satysfakcji zarówno przez samych klientów jak też profesjonalnych audytorów. Badanie klientów realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza, który sprawdza ogólne zadowolenie klientów, prawdopodobieństwo rekomendacji, jakość usług, przejrzystość oferty oraz jakość informacji na temat usług. Dodatkowo audytorzy sprawdzają jakość obsługi telefonicznej oraz obsługi bezpośredniej przy wykorzystaniu takich narzędzi badawczych jak mystery calling i mystery client. Ocenie poddane są także elektroniczne kanały komunikacji firmy z klientami.

Bardzo istotny z punktu widzenia obsługi jest raport z rekomendacjami, który firma otrzymuje po zakończeniu badania. Opracowane wytyczne wskazują obszary, w których podmiot jest dobrze oceniany przez klientów oraz pola w których wskazane jest podjęcie działań naprawczych.

Otrzymanie certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest szczególnie ważne nie tylko dla pionu obsługi klienta, ale dla całej spółki skupionej na potrzebach klienta oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie. Te elementy na trwałe wpisały się w naszą strategię, którą konsekwentnie realizujemy. Nagroda przyznana drugi raz z rzędu wskazuje, że Europejski Fundusz Leasingowy utrzymuje obsługę klientów na bardzo dobrym poziomie. Szczególnie dobrze zostały ocenione: jakość naszych usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Te elementy są niezwykle ważne we współpracy B2B, więc daje nam to podwójną satysfakcję. Dziękuję wszystkim klientom firmy za to wyróżnienie i zaufanie. Chciałbym zapewnić, że znak Firmy Przyjaznej Klientowi to dla nas nie tylko  nagroda, a również zobowiązanie do utrzymywania i rozwijania jakości świadczonych usług – powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii w EFL.

Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem programu certyfikującego jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 6 lat temu.