Select Page


Iveco: Construction Tour 2012


 

Iveco Construction Tour 2012 to obecnie największy test pojazdów oraz maszyn budowlanych w Polsce. To koncepcja promocji pojazdów budowlanych Iveco, która łączy w sobie nie tylko możliwość obejrzenia i przetestowania pojazdów Iveco i Iveco Astra, ale również pozwala zapoznać się z bogatą ofertą partnerów Iveco z grupy Fiat Industrial (Case New Holand)i Fiat Auto (Jeep).

To jest wyjątkowo atrakcyjne wydarzenie dla każdego, kto pracuje w branży budowlanej. Iveco proponuje testy pojazdów budowlanych w najbardziej wymagających warunkach. Formuła imprezy zakłada, że właściciele firm budowlanych  i kierowcy mogą przetestować w naturalnym, niejednokrotnie ekstremalnie wymagającym środowisku, ciężarówki i maszyny budowlane. Słowem we wszystkich lokalizacjach będzie można sprawdzić najmocniejsze reprezentacje grupy Fiat Industrial i Fiat Auto.

Już 16 marca odbędzie się impreza inaugurująca cykl, który trwać będzie prawie dwa miesiące. W każdy piątek marca (16, 23, 30) oraz w trzy piątki kwietnia (13, 20, 27) w godzinach 11-16 Iveco wraz z partnerami zaprezentuje bogatą ofertę samochodów budowlanych. Imprezy odbywać się będą w sześciu lokalizacjach w całej Polsce w okolicach Białegostoku, Lublina, na Śląsku, w okolicach Krakowa, Bydgoszczy oraz Poznania. Miejsce imprezy to, w zależności od możliwości danego regionu, żwirownia lub kopalnia, gdzie będzie można zobaczyć, a co istotniejsze sprawdzić możliwości Trakkera czy Iveco Astra oraz samochodów terenowych Jeep.

Iveco Construction Tour 2012 jest imprezą, w której uczestniczyć będą Iveco Poland, prezentujące gamę samochodów budowlanych (Iveco i Astra), CNH oferujące maszyny budowlane, firmy zabudowujące KH-KIPPER, Skibicki, Gervasi, Wielton, FM Leżajsk, Feber, Europolift oraz Michelin Polska, Petronas Polska, Iveco Capital, Fiat Auto Poland.

Uczestnicy bedą mogli przetestować i zobaczyć w akcji pojazdy Trakker 8×4, Trakker 8×8, Trakker 6×4, Trakker 6×6, Stralis Rough Road, Iveco Astra 8×6, ciężkie maszyny Case New Holland – ładowarki kołowe, koparki gąsienicowe oraz samochody terenowe Jeep.

Podczas każdego spotkania będzie można także zapoznać się z Iveco Trakker 8×4 z betonomieszarką FM Leżajsk, maszynami kompaktowymi Case New Holland, Trakker 8×4 z dźwigiem TCM.

Niewątpliwą atrakcją tych spotkań jest interesująca oferta przygotowana przez Iveco i wszystkich partnerów cyklu dla tych, którzy odwiedzą jedno ze spotkań w ramach cyklu.

Słowem warto przyjemnie spędzić marcowy bądź kwietniowy piątek z Iveco, gdyż gwarantuje to nie tylko moc wrażeń, ale również wymierne korzyści.

W Polsce Iveco oferuje pełną gamę pojazdów użytkowych za pośrednictwem Iveco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Działalność handlowa wyraża się w sprzedaży pojazdów gamy lekkiej (Iveco Daily), pojazdów gamy średniej (Iveco Eurocargo) oraz ciężkich pojazdów drogowych i terenowych należących do gamy Stralis i Trakker.

Z produktami łączy się szeroki wachlarz dodatkowych usług – od diagnostyki i obsługi pojazdów zwykłej i planowej, po usługi Iveco Finance – zgodnych ze strategią przedsiębiorstwa. Dzięki swojej sieci sprzedaży oraz usłudze mobilnych serwisów 24/7 Iveco jest do dyspozycji 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Bohaterowie pokazu
TRAKKER. Trakker jest pojazdem oferowanym przedsiębiorcom poszukującym wyspecjalizowanych pojazdów szosowo-terenowych, spełniających najwyższe wymagania ekologiczne.

Trakker został stworzony do działania w każdym klimacie i w każdym terenie, od zwykłych dróg asfaltowych lub dróg nieutwardzonych, aż po najtrudniejsze bezdroża, zapewniające maksimum komfortu, bezpieczeństwa i wydajności.

Dzięki takiej charakterystyce i szerokiemu zakresowi wersji, Trakker jest pojazdem odpowiednim do wykonywania wielu różnych przewozów: transportu żwiru, materiałów budowlanych (wywrotka, platforma), transportu i produkcji betonu (betoniarka), zimowego utrzymania dróg oraz przewozu ładunków ponadgabarytowych.

W sumie Trakker występuje w ponad 1700 wersjach fabrycznych. Rodzina samochodów Trakker obejmuje:
– 2 wersje (podwozie i ciągnik) o dopuszczalnej masie całkowitej odpowiednio prawnie do 32 t i 40 t technicznie (podwozie) oraz prawnie w zestawie 40 t i technicznie 72 t w wykonaniu standardowym, a w specjalnym nawet do 130 t (w konfiguracji ciągnik + naczepa)
– 2 silniki (8- i 13-litrowy) o 6 mocach do 500 KM
– 7 skrzyń biegów (zautomatyzowana EuroTronic 12 biegów, manualna 9 i 16 biegów)
-2 kabiny; Active Day do pracy w ciągu dnia i Active Time do pracy wymagającej spędzenia nocy w pojeździe,
– 2 wysokości kabiny sypialnej (standardowa i podwyższana),
– 2, 3 lub 4 osie z napędem częściowym albo na wszystkie koła.

Te właściwości można łączyć z szerokim wyborem ram, zawieszeń i przełożeń tylnych mostów. Duża różnorodność ułatwia optymalne dobranie rodzaju nadwozia do przewidywanych zadań. Na Trakkerze można zamontować każdy typ zabudowy do zastosowania na placu budowy. Trakker to pełna gama rozwiązań elementów i podzespołów – szeroki wybór przystawek odbioru mocy, krótki tylny zwis w podwoziach dla zminimalizowania modyfikacji konstrukcyjnych w firmach zabudowujących, gotowe wsporniki na ramie dla łatwiejszego zamocowania ramy pośredniej, lampy rotacyjne na dachu sygnalizujące pojazd w trakcie pracy oraz osłona miski olejowej silnika. TRAKKER to idealne rozwiązanie do zabudów specjalistycznych jak betoniarki, pompy do betonu, wywrotki, żurawie.

IVECO ASTRA. ASTRA, marka tworząca historię, będąca synonimem wytrzymałości, trwałości i wszechstronności dla wszystkich, którzy działają w dziedzinie transportu przy eksploatacji kamieniołomów, kopalń oraz przy najtrudniejszych i wymagających pracach. Pojazdy ASTRA reprezentują esencję ciągłych poszukiwań innowacji technicznych, które napotykają najcięższe wyzwania w najbardziej zróżnicowanych warunkach klimatycznych na całym świecie.

Najnowsza ASTRA HD9 powraca dziś z bardziej wydajnym pojazdem wyposażonym w nową stalową kabinę. Zwiększony komfort jazdy, czteropunktowe „w pełni regulowane” zawieszenie, duże okna, nowe lusterko wsteczne. Agresywne wzornictwo z mocną osobowością ASTRY. Są to nowatorskie elementy, które, w połączeniu z solidną konstrukcją podwozia i wydajnością silników CURSOR czynią nową HD9 idealnym partnerem dla tych, którzy wymagają najwyższej sprawności. Zawsze i wszędzie.

Podwozie ASTRA jest szerokie i posiada solidne stalowe podłużnice ramy, płaskie i równoległe na całej długości dla zapewnienia wysokiej sztywności, co gwarantuje stabilność nawet przy przewożeniu ładunków o wysoko położonym środku ciężkości. Taki kształt ramy umożliwia szybki i łatwy montaż dowolnej zabudowy.

8- i 13-litrowe silniki Cursor, działając w połączeniu z różnymi rodzajami ręcznych skrzyń biegów, półautomatycznymi lub automatycznymi, konwerterem momentu obrotowego, zapewniają wysoki moment obrotowy HD9, elastyczność i znaczącą siłę hamowania, istotne przy pracy na budowie.

Iveco Construction Tour 2012 – tu czekamy na Ciebie
CTC Białystok – 16.03.2012
CTC Lublin – 23.03.2012
CTC Ruda Śląska – 30.03.2012
Viamot Kraków – 13.04.2012
Trans-Poz Bydgoszcz – 20.04.2012
Trans-Poz Poznań – 27.04.2012
OPR. M. Mazur


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 6 lat temu.