Select Page


KÄSSBOHRER: Na spotkaniach przewoźników


 

Wrzesień obfitował w różnego rodzaju spotkania przewoźników, na których nie zabrakło również naczep Kässbohrer’a, którego generalnym importerem nie tylko w Polsce, ale też na Litwie, Łotwie i w Estonii, jest Timex S.A.
W drugi weekend września miały miejsce dwa spotkania: Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych i Spedytorów „Podlasie”, które odbyło się w Siedlcach oraz Wielkopolskiego Stowarzyszenia Międzynarodowych Przewoźników Samochodowych w Poznaniu. Podczas tych spotkań Kässbohrer zaprezentował standardową naczepę kurtynową oraz jeden z wielu oferowanych pojazdów specjalistycznych – cysternę do przewozu paliw płynnych.
Również w Tęgoborzu na konferencji Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych „Galicja” prezentowane naczepy Kässbohrer cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.
Wrzesień zakończył się niewątpliwie najważniejszym spotkaniem – targami w Hanowerze, gdzie Kässbohrer zaprezentował najnowsze rozwiązania produktowe.
Od połowy tego roku Kässboher wprowadził kilka nowych opcji między innymi dla swoich pojazdów niskopodwoziowych. Najważniejszą innowacją są opcjonalne najazdy, które zapewniają znacznie zmniejszenie oporów powietrza. Zastąpienie elementów drewnianych przez wytrzymałą i przepuszczającą powietrze kratę stalową pozwoliło osiągnąć zauważalne obniżenie zużycia paliwa, nawet do 7%. Rozwiązanie zastosowane przez Kässbohrer nie wpływa na wytrzymałość ramp i może być stosowane zarówno przy długich najazdach oferujących kąt 10 stopni oraz przy średnich najazdach z kątem natarcia 12 stopni.
Na życzenie, 3, 4 i 5 osiowe naczepy niskopodwoziowe LP3, LP4, LP5, mogą być wyposażone w zamki pod kontenery 1x20ft, 1x30ft i  1x40ft. Tak wyposażony lowbed pozwala na uniknięcie jałowych przebiegów i jest dopasowany do przewozu prostych i łatwo dostępnych ładunków niewymagających dodatkowych zezwoleń.
Wszystkie rozciągane niskopodwoziówki  Kässbohrera zyskały teraz możliwość montażu dodatkowej przesuwnej platformy o długości 500mm. Tym samym naczepy mogą być wyposażone w dwie przesuwne platformy, jedną o szerokości 300 mm, drugą  500 mm. Dzięki temu ponad  15-metrowa  płaska przestrzeń ładunkowa przy maksymalnym rozsunięciu   może być jeszcze bardziej efektywnie wykorzystana. Ostatnia nowość to profesjonalne oprogramowanie, które w prosty dla użytkownika sposób pozwala dobrać właściwą pozycję dla ładunku. Program ma zapisane parametry techniczne pojazdu i po wpisaniu wagi oraz wymiarów ładunku przedstawia optymalne rozłożenia ładunku w formie graficznej. Możliwe jest również przeprowadzanie symulacji dla więcej niż jednego ładunku. Dodatkową opcją jest symulacja zmiany obciążenia w przypadku rozciągania i zsuwania naczepy.

Dodatkowe informacje…


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 5 lat temu.