Select Page


Oświadczenie Stena Line w sprawie upadku PBP Orbis Sp. z o.o.


 






Wszystkie bilety zakupione w biurach Orbis będą honorowane
Ze względu na ogłoszony przez zarząd PBP Orbis Sp. z o.o. upadek spółki, oraz fakt,
że biura podróży Orbis były agentami Stena Line, sprzedając bilety na przewóz
promem oraz wycieczki turystyczne, przewoźnik promowy Stena Line informuje, że
wszystkie bilety pasażerów, opłacone przez nich w biurach Orbis do 28.09.2010,
będą honorowane.

Upadek PBP Orbis mógł dotknąć 137 pasażerów Stena Line, w tym 32 pasażerów,
którzy obecnie są w Szwecji oraz pozostałych 105 pasażerów, którzy nie rozpoczęli
jeszcze podróży. Decyzją zarządu Stena Line wszystkie bilety wystawione przez
Orbis do dnia 28.10.2010 (czyli przed ogłoszeniem upadłości) będą honorowane – tak
bilety na przejazd, jak i na pakiety turystyczne. Wszystkie zaplanowane przez
klientów wyjazdy odbędą się bez przeszkód.
Pasażerowie, którzy zakupili bilet na prom poprzez biura Orbis zostaną telefonicznie
poinformowani o pozytywnej decyzji przez pracownika Stena Line jeszcze dziś
wieczorem.

Gdynia, 29.09.2010, godz. 20.00

Dodatkowych informacji udzielają:
Agnieszka Nowakowska, KonkretPR
a.nowakowska@konkretpr.pl
tel. kom. 507 086 266
tel/fax. (22) 628 50 42


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 7 lat temu.