Select Page


Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta oraz strona internetowa systemu BelToll już dostępne


 

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta Narodowego Elektronicznego Systemu Poboru Opłat BelToll uruchomiono wraz z oficjalną stronę internetową systemu: www.beltoll.by
Infolinia dostępna pod numerem +375 (172) 798 798 jest czynna w dni powszednie w godzinach 8:00 -18:00 i udziela informacji w językach białoruskim, rosyjskim, polskim i angielskim. Za jej pośrednictwem konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące funkcjonowania systemu BelToll, kategorii pojazdów podlegających opłacie za przejazd, a także aktualnych stawek opłat elektronicznych. Dodatkowo udzielają także informacji odnośnie urządzeń pokładowych OBU, ich montażu i postępowania w przypadku ewentualnej utraty bądź kradzieży.
Zgodnie z planem, od 1 czerwca 2013r. Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta wydłuży godziny swojego funkcjonowania i będzie czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pozwoli to na zapewnienie optymalnej jakości obsługi klientów tuż przed rozpoczęciem działania systemu.
Oficjalna strona BelToll dostarcza aktualnych informacji na temat funkcjonowania systemu, w tym odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez klientów.
W najbliższym czasie witryna zostanie dodatkowo wzbogacona o możliwość rejestracji w systemie (od 3 czerwca 2013r.), a także specjalny kalkulator opłat, umożliwiający obliczenie orientacyjnej wysokości stawki opłaty elektronicznej w zależności od typu drogi. Znajdzie się tu również wyszukiwarka punktów obsługi klienta z podaniem ich adresów, godzin otwarcia oraz świadczonych usług. Ponadto, na stronie do pobrania dostępne będą wzory umów, potrzebnych do rejestracji w systemie BelToll.

Więcej o systemie BelToll


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 5 lat temu.