Select Page


viaTOLL: Zakres działania Infolinii bez zmian


 

W związku z informacjami zamieszczonymi w Polskiej Gazecie Transportowej przypominamy, że zakres informacji możliwych do uzyskania za pomocą Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pozostaje bez zmian. Użytkownicy mogą m.in. sprawdzać za jego pośrednictwem wysokość salda na swoim koncie, uzyskać listę transakcji, czy też datę ostatniego doładowania. Jednocześnie informujemy, że Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta nie jest kanałem, za pośrednictwem którego można składać odwołania od kar nałożonych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego.

Zgodnie z polskim prawem odwołania takie można składać jedynie do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. W razie jakichkolwiek wątpliwości użytkownika, dotyczących nałożonej kary, operator systemu viaTOLL przekazuje stosowne informacje bezpośrednio GITD.

Źródło: www.viatoll.pl


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.