Select Page


Zaczyna się złoty czas dla transportu chłodniczego


 

Początek sezonu grillowego to okoliczność wyraźnie sprzyjająca transportowi chłodniczemu. Niektórzy handlowcy starają się w tym okresie maksymalnie stymulować możliwości przewozu produktów spożywczych za sprawą nowatorskich rozwiązań IT.

W obecnym czasie intensyfikują się przewozy mięsa, ryb, warzyw i owoców. Wszystkie te produkty będą gościć na stołach milionów Polaków podczas rozpoczynającego się właśnie sezonu grillowego. Każdego roku jest to okres wytężonej pracy przewoźników i załadowców odpowiednio przygotowanych do przewozu i handlu wymienionymi towarami.  

Każdego roku również rosną możliwości udrażniania przepływu usług w sektorze transportu chłodniczego. Dla niektórych handlowców na przykład dobrym sposobem odpowiadania na wyostrzony wiosenno-letni popyt na mięso, ryby, warzywa i owoce, który skutkuje koniecznością wzmożenia zleceń transportowych jest Internet i możliwości, jakie daje globalna sieć.  

Poza tradycyjnymi formami pozyskiwania zleceniobiorców transportowych i tymi bardziej nowoczesnymi, jak giełdy transportowe, istnieje bowiem od jakiegoś czasu platforma SmartFrigo – jedyne na rynku oprogramowanie skonstruowane wyłącznie z myślą o załadowcach i przewoźnikach działających w obszarze transportu towarów w warunkach kontrolowanych.

O dodatkowe kontakty z przewoźnikami dba firma Best Food S.C., międzynarodowy dostawca mięsa. – Sezon grillowy to dobry czas dla naszej firmy, zapotrzebowanie przede wszystkim na mięso jest ogromne, w tym okresie korzystamy z własnej floty, a obok tego nastawiamy się na usługi niezależnych przewoźników, których wyszukujemy m. in. poprzez program SmarFrigo – przyznaje Agata Ryczkowska, Specjalista ds. Handlu w Best Food S.C.

W ten sposób tworzy się zamknięta społeczność, do której chętnie dołączają kolejni przedsiębiorcy działający w produkcji, handlu i transporcie. Wymianie doświadczeń i przede wszystkim zawieraniu nowych umów doraźnych oraz kontraktów długoterminowych sprzyja funkcjonalność programu. – Zamieszczenie oferty załadowczej czy przewozowej u nas to kwestia kilku kliknięć myszką, a efekt bywa piorunujący i przekłada się na stale rosnącą liczbę zadowolonych klientów – zapewnia Rafał Skalski, kierownik Działu Obsługi Klienta SmartFrigo.

Więcej: www.chlodnie.eu


 

Katagoria: Sprawy przewoźnicze
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 5 lat temu.