Select Page


Adam Baker najlepszym mechanikiem DAF w Europie


DAF-European-technician-of-the-year-2016
 

Nagrodę „Europejski Mechanik Roku 2016 firmy DAF” zdobył Adam Baker (lat 31), pracownik serwisu dealerskiego Chassis Cab Truck Centre w Ipswich w Wielkiej Brytanii. Europejski finał konkursu, obejmujący różne zadania i testy, odbył się w siedzibie DAF Trucks w Eindhoven. Trofeum wręczył zwycięzcy Johan Drenth, Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażowej w DAF Trucks N.V.

W czasie europejskich rozgrywek szesnastu finalistów demonstrowało swoje umiejętności wykonując szereg zadań teoretycznych i praktycznych, w których musieli rozwiązać skomplikowanie awarie silnika i innych układów w pojeździe.

– DAF organizuje konkurs „Europejski Mechanik Roku” po to, żeby podkreślić znaczenie fachowych mechaników w warsztatach – powiedział Johan Drenth.- Jest to przede wszystkim wyraz uznania dla ich profesji. Współczesne ciężarówki to pojazdy zaawansowane technicznie, a ich naprawa wymaga obszernej i pogłębionej wiedzy technicznej. Ponadto mechanik jest wizytówką salonu DAF w warsztacie i odgrywa ważną rolę w budowaniu satysfakcji klienta. Chodzi o to, by nawet najdrobniejszy detal świadczonych usług był najwyższej jakości.

Europejski Mechanik Roku firmy DAF

Kandydatów do udziału w konkursie „Europejski Mechanik Roku firmy DAF“ mogą zgłaszać dealerzy DAF z całej Europy. Konkurs ma dwa etapy. W pierwszym roku kandydaci walczą o tytuł krajowy. W następnym roku zwycięzcy z każdego kraju walczą o laur podczas europejskiego finału. Reprezentant Polski Paweł Parzer zajął ex aequo 3. Miejsce. To powtórzenie sukcesu z poprzedniej edycji.

Zaangażowanie

Adam Baker, który od sześciu lat pracuje w salonie dealerskim Chassis Cab Truck Centre w Ipswich, był kompletnie zaskoczony swoim zwycięstwem.
– Nie mogłem uwierzyć, kiedy w zeszłym roku zostałem najlepszym mechanikiem DAF w Wielkiej Brytanii – powiedział. – A teraz jestem najlepszy w Europie!
Co, jego zdaniem, charakteryzuje dobrego mechanika? Odpowiedź Adama jest krótka, ale jasna:  
– Dogłębna znajomość produktu: trzeba go znać na wylot. A przede wszystkim – głębokie zaangażowanie.


 

Katagoria: Aktualności eprzewoźnika
Słowa kluczowe: , , , , , ,
Opublikowano 2 lata temu.