Select Page


Goodyear: MAN wybrał opony Goodyear KMAX i FUELMAX


MAN Truck & Bus will be presenting the new TG vehicles at IAA Commercial Vehicles 2012 in Hanover which are destined to inaugurate a new era in MAN's heavy-duty truck series. DE:MAN Truck & Bus stellt auf der IAA Nutzfahrzeuge 2012 in Hannover die neuen TG-Fahrzeuge vor, die eine neue Aera der schweren Lkw-Baureihen von MAN einlaeuten.UK:MAN Truck & Bus will be presenting the new TG vehicles at IAA Commercial Vehicles 2012 in Hanover which are destined to inaugurate a new era in MAN's heavy-duty truck series.
 

Ogumienie zapewniające długie przebiegi i niskie zużycie paliwa dostępne dla modeli TGX i TGS

MAN, jeden z wiodących producentów pojazdów ciężarowych, docenił najnowsze opony Goodyear, oferujące długie przebiegi i niskie zużycie paliwa. Opony KMAX i FUELMAX zostały wybrane przez niemieckiego producenta jako pierwsze wyposażenie modeli TGX i TGS.

Jedną z opon oferowanych przez MAN-a jako wyposażenie fabryczne jest Goodyear KMAX w rozmiarach 295/80R22.5, 315/70R22.5 i 315/80R22.5. Linia KMAX
to opony wyróżniające się długimi przebiegami. Drugim modelem, w które wyposażone będą ciężarówki niemieckiego producenta, jest opona o niskim oporze toczenia: FUELMAX w rozmiarze 315/80R22.5. Obie ww. opony są opcjonalnie dostępne w modelach MAN TGX i TGS. Wybierając je, klienci MAN mogą jeszcze bardziej obniżyć koszty operacyjne swoich flot.

„Pojazdy ciężarowe MAN cieszą się doskonałą reputacją, między innymi dzięki temu, że zapewniają niskie koszty operacyjne. Wybór nowych opon FUELMAX i KMAX jako pierwszego wyposażenia potwierdza wysokie osiągi naszego ogumienia.

To wymierna korzyść dla klientów, którzy nabędą te pojazdy ciężarowe” – powiedział Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

KMAX to linia opon zaprojektowanych pod kątem jak najdłuższych przebiegów, oferująca maksymalne osiągi i dobrą przyczepność przez cały rok bez kompromisu
po stronie innych parametrów. W skład linii KMAX wchodzą opony na oś sterującą KMAX S, na oś napędową – KMAX D oraz na oś wleczoną – KMAX T. Opony KMAX D nadają się również do całorocznej jazdy, ponieważ spełniają wymogi stawiane oponom zimowym. Posiadają nie tylko znak M+S, ale także „symbol alpejski” – trzy szczyty górskie i płatek śniegu, informujący o tym, że opona sprawdza się w trudnych warunkach zimowych.

Z kolei FUELMAX to linia efektywnych paliwowo opon Goodyear, których najważniejszą zaletą jest obniżony opór toczenia, bez kompromisu po stronie innych istotnych parametrów: przebiegów, hamowania na mokrej nawierzchni itp. W skład linii FUELMAX wchodzą opony na oś kierującą FUELMAX S, na oś napędową – FUELMAX D oraz do naczep – FUELMAX T. Opony FUELMAX D spełniają również wymagania stawiane ogumieniu zimowemu, dlatego też posiadają oznaczenie M+S i symbol trzech szczytów górskich oraz płatka śniegu. To opona całoroczna z prawdziwego zdarzenia.


 

Katagoria: Aktualności eprzewoźnika, opony
Słowa kluczowe: , , ,
Opublikowano 3 lata temu.