Select Page


Przegląd olejów silnikowych BP i Castrol


 

Castrol Enduron Low SAPS 10W-40
Enduron Low Saps 10W-40 to nowoczesny olej silnikowy wyprodukowany w technologii syntetycznej, spełniający normy ACEA E6/E7. Przeznaczony jest do silników wysokoprężnych samochodów ciężarowych i autobusów. Został opracowany, aby spełnić najnowsze rygorystyczne normy emisji spalin Euro IV i V, w których wymagane jest stosowanie olejów niskopopiołowych typu Low Saps. Olej ten może być używany w silnikach z układem DPF bądź SCR – utrzymuje te układy w czystości, zapewniając spełnienie przez pojazd normy emisji Euro IV i V przez cały okres użytkowania pojazdu. Zapewnia najdłuższe przebiegi międzywymianowe. Ponadto zawiera unikalny pakiet dodatków uszlachetniających, co sprawia, że chroni silnik przed zużyciem w najtrudniejszych warunkach. Castrol Enduron Low Saps 10W-40 jest szczególnie polecany przez takich producentów jak Mercedes Benz i MAN. Castrol Enduron Low Saps 10W-40 może być także stosowany w starszych typach jednostek napędowych, gdzie nie wymaga się spełnienia normy czystości spalin Euro IV i V.

Castrol Enduron Plus 5W-30
Jest to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej, spełniający normy jakościowe ACEA E4/E5/E7. Dzięki unikalnej bazie olejowej, a także pakietowi dodatków rozpraszających cząstki sadzy, spełnia wymagania dotyczące wydłużonych terminów międzywymianowych. Olej ten został opracowany w celu zmniejszenia tarcia wewnętrznego w silniku, dzięki czemu stosowanie oleju Enduron Plus 5W-30 wpływa korzystnie na obniżenie zużycia paliwa. Dzięki zastosowaniu szybko płynących baz syntetycznych, Castrol Enduron Plus 5W-30 charakteryzuje się wysoką odpornością na niskie temperatury – tzw. zimny start, a także zapewnia optymalne warunki współpracy wszystkich elementów silnika w skrajnie wysokich temperaturach.
Castrol Enduron Plus 5W-30 idealnie nadaje się do stosowania w silnikach wyposażonych w układy SCR. Stosowanie tego oleju skutkuje obniżeniem zawartości tlenków azotu, węgla oraz sadzy. Dzięki specjalnemu pakietowi dodatków uszlachetniających poziom zużycia oleju przez silnik spada do minimum. Wszystko to wypływa korzystnie za czystość silnika, a także na emisję szkodliwych związków do atmosfery.

BP Vanellus Max Eco 5W-30
Vanellus Max ECO 5W-30 jest to syntetyczny, niskopopiołowy olej silnikowy, przeznaczony do silników wysokoprężnych wyposażonych w nowoczesne układy katalityczne, spełniające normy Euro IV i V. Jest zalecany do wydłużonych przebiegów w pojazdach takich producentów jak Mercedes-Benz, Volvo i MAN. Dzięki technologii Clean Guard pozwala zredukować osady w silniku do 30% lepiej niż oleje konkurencyjne. Normy: ACEA E6, E7, API CI-4/SL, Deutz DQC IV-10LA, MAN M3477, MB 228.51, RVI RLD-2, Volvo VDS-3.

BP Vanellus Max 10W-40
Vanellus Max 10W-40 to syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia solidną ochronę dla silników pojazdów ciężarowych, eksploatowanych w maksymalnych zakresach międzyobsługowych. Jest rekomendowany do europejskich silników ciężarówek, w tym turbodoładowanych i wolnossących, eksploatowanych w trudnych warunkach. Olej ten jest odpowiedni dla silników spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, niewymagających olei niskopopiołowych typu Low SAPS. Dzięki unikalnej technologii Clean Guard redukuje osady wewnątrzsilnikowe o 30 proc. skuteczniej niż oleje referencyjne, pozwalając wydłużyć życie jednostek napędowych do maksimum.


 

Katagoria: Aktualności eprzewoźnika
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 4 lata temu.