Select Page


Udoskonalony system MAN TeleMatics i nowe aplikacje


The new MAN EfficientLine 2 saves fuel thanks to features like EfficientCruise, TopTorque and TipMatic 2.
DE:
Der neue MAN TGX EfficientLine 2 spart Treibstoff dank der Features EfficientCruise, TopTorque und TipMatic 2.
UK:
The new MAN EfficientLine 2 saves fuel thanks to features like EfficientCruise, TopTorque and TipMatic 2.
 

Interdyscyplinarne usługi oferowane przez MAN Solutions umożliwiają przedsiębiorcom wyjątkową konkurencyjność w branży transportowej. Wszystkie rozwiązania przyczyniają się do obniżenia całkowitych kosztów użytkowania pojazdu – Total Cost of Ownership (TCO). Zaletą oferowanych rozwiązań są przejrzyste i łatwe do zaplanowania koszty przeglądów i konserwacji, możliwość identyfikacji oszczędności dzięki zarządzaniu flotą i szkoleniu kierowców oraz planowane krótkie okresy pobytu pojazdów w warsztacie.

Udoskonalony MAN TeleMatics

Podstawowym narzędziem usług interdyscyplinarnych jest system MAN TeleMatics. Możliwości systemu MAN TeleMatics zostały rozszerzone o nowe urządzenie o większej efektywności, nowy portal danych istotnych dla przeglądów oraz nową aplikację.

Moduł hardware o większej efektywności przesyła więcej danych technicznych dotyczących pojazdu ciężarowego oraz szybciej udostępnia dane identyfikujące pozycję pojazdu. Dzięki temu osoby zarządzające parkami pojazdów oraz instruktorzy jazdy mogą jeszcze dokładniej ocenić stan pojazdu ciężarowego, zaplanować niezbędne przeglądy i lepiej przeszkolić kierowców w zakresie efektywnej jazdy. Ponadto klienci mogą wybrać jeden z czterech nowych pakietów danych o prostej strukturze, najlepiej odpowiadający ich potrzebom. Taryfa bazowa obejmuje funkcje podstawowe „Dane dotyczące przeglądów” i „Codzienna analiza wykorzystania pojazdu“. Opcje dodatkowe Eco, Time i Map umożliwiają przedsiębiorcy optymalizację ekonomicznej jazdy, uzyskiwanie informacji o czasach pracy za kierownicą i korzystanie z funkcji Geo. Oprzyrządowanie MAN TeleMatics jest montowane seryjnie w pojazdach dalekobieżnych TGX i TGS. Również w modelach TGX EfficientLine i w nowym modelu TGX EfficientLine 2 system ten wchodzi w skład wyposażenia seryjnego.

Praktyczna aplikacja MAN TeleMatics Fleetmangement App, wyróżniona nagrodą RedDot Award za wyjątkowe wzornictwo informacyjne, jest dostępna bezpłatnie zarówno w wersji na iPad i iPhone, jak i na urządzenia z systemem Android.

Na targach Transport Logistic w Monachium zaprezentowano kolejną aplikację MAN TeleMatics, która zostanie dostosowana do konkretnych potrzeb kierowców. Aplikacja „DriverConnect“ wspiera kierowcę przy wykonywaniu codziennych zadań i umożliwia szczególnie sprawną komunikację między kierowcą a managerem floty, na przykład przy zarządzaniu zleceniami.

Nowy portal danych istotnych dla przeglądów przedstawia w przejrzysty sposób różnorodne dane istotne dla planowania przeglądów. MAN TeleMatics umożliwia także niezależną kontrolę stanu hamulców każdego z kół. Przekazywane są również dane dotyczące ciśnienia opon we wszystkich kołach, także w naczepie, które mogą być centralnie analizowane przez zarządzającego parkiem pojazdów. Monitorowanie hamulców lub opon jest istotne nie tylko ze względu na bezpieczeństwo. Czynniki te odgrywają bowiem ważną rolę także w kontekście zużycia paliwa przez pojazd. MAN TeleMatics umożliwia zatem indywidualną optymalizację całkowitych kosztów eksploatacji pojazdu TCO. Managerowie techniczni mogą także monitorować poziom paliwa i AdBlue w zbiornikach oraz poziom oleju silnikowego. Za pośrednictwem portalu MAN TeleMatics dostępne są ponadto informacje dotyczące naczep, na przykład temperatur chłodzenia.

MAN ServiceCare

Dzięki planowaniu przeglądów można bardzo efektywnie ograniczać koszty. Dzięki nowemu pakietowi usług ServiceCare serwis MAN otrzymuje na zlecenie klienta dostęp do danych istotnych dla przeglądów pojazdów klienta i na tej podstawie może odpowiednio zarządzać przeglądami. Uzgadnia on z odpowiednim działem klienta terminy przeglądów i tak planuje niezbędne prace, aby pobyt pojazdu w warsztacie był jak najkrótszy. Planowanie obejmuje także zamówienie niezbędnych części zamiennych. W ten sposób pojazd jest szybciej gotowy i może ponownie zacząć zarabiać. Usługa ServiceCare jest dostępna dla klienta nieodpłatnie.

Planowanie przeglądów pozwala na ograniczenie kosztów naprawy i administracji. Wszystkie ważne terminy przeglądów i napraw zostaną dotrzymane, dzięki czemu nie powstaną dodatkowe koszty.
Funkcja planowania przeglądów jest bardzo łatwo dostępna. Usługa MAN ServiceCare jest niezależna od umowy serwisowej. Wszyscy klienci, którzy posiadają w swoich pojazdach system MAN Telematics i chcą skorzystać z tej usługi, muszą jedynie umożliwić stacji serwisowej MAN dostęp do portalu danych istotnych dla przeglądów. Wszystkie informacje niezbędne do zaplanowania przeglądów przez serwis można uzyskać, korzystając z podstawowego pakietu MAN TeleMatics.

 

Źródło

 

Katagoria: targi
Słowa kluczowe: , , , , ,
Opublikowano 3 lata temu.