Select Page


EUROPART po raz czwarty „najlepszą marką“


EUROPART_BesteMarke2016_01
 

 

Czytelnicy fachowych magazynów lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer wybrali EUROPART jako „Najlepszą Markę 2016“ spośród sprzedawców części zamiennych do samochodów ciężarowych i autobusów.

Wysoka dostępność dzięki dopracowanej logistyce i szeroki asortyment obejmujący ponad 400 000 markowych części zamiennych
EUROPART planuje dalszy rozwój w najbliższych 18 miesiącach

Już po raz czwarty – z zarazem po raz trzeci z kolei – wybrano EUROPART jako „Najlepszą Markę“ wśród sprzedawców części zamiennych do samochodów ciężarowych i autobusów. Czytelnicy specjalistycznych magazynów lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer po raz kolejny wybrali wiodącego sprzedawcę części zamiennych do pojazdów użytkowych i wyposażenia warsztatów na zwycięzcę organizowanego plebiscytu, potwierdzając tym samym nasze dobre wyniki z ostatnich lat. Profesjonaliści z branży transportowej wybierając EUROPART jako „Najlepszą Markę 2016” uhonorowali otwartą na potrzeby oraz fachową obsługę klienta, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment EUROPART.

Podczas uroczystości wręczenia trofeum w dniu 23 czerwca 2016 r. w Stuttgarcie Olaf Fiesen, dyrektor działu sprzedaży na Niemcy, Austrię i Szwajcarię w EUROPART powiedział: „To, że po raz czwarty otrzymujemy tak ważną nagrodę, jest dla nas szczególnym wyróżnieniem i jesteśmy z tego bardzo dumni. Wybór „Najlepszej Marki 2016” pokazuje, że nasi klienci i cała branża pojazdów użytkowych cenią wysoką jakość, bliskość klienta i nasze indywidualne podejście do każdego klienta. Szczególne słowa podziękowania kieruję do naszych pracowników, którzy przez swoją fachową wiedzę, zaangażowanie i otwartość pracują na wysoki poziom zadowolenia u naszych klientów, przez co zbudowali silne fundamenty do zdobycia tej nagrody.“

EUROPART od momentu przejęcia w 2011 r. zmienił swoją strategię, koncentrując się głównie na samochodach ciężarowych, naczepach i autobusach. W przyszłości EUROPART zamierza inwestować w kształcenie pracowników oraz dalszy rozwój personelu.
Poprzez wybór „Najlepszej Marki 2016” czytelnicy magazynów wydawnictwa ETM wyróżnili także strategię asortymentową EUROPARTU: Dzięki ponad 400 000 produktów i przemyślanej kombinacji części do pojazdów użytkowych marki premium i szerokiego asortymentu części eksploatacyjnych i zamiennych marki własnej EUROPART nasze przedsiębiorstwo oferuje wszystkie często wykorzystywane części zamienne do samochodów ciężarowych, naczep, autobusów i transporterów. Asortyment sprzedawany w ramach marki własnej EUROPART obejmuje obecnie ponad 6 500 części. Obok materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatów, czyli produktów chemicznych, olejów i narzędzi, naszym klientom oferujemy także szeroką gamę części do osi, hamulców, podwozi, silników, oświetlenia i układów elektrycznych, a także elementy wyposażenia i akcesoria. Wszystkie produkty marki własnej są sprawdzane zarówno w ramach audytów zewnętrznych, jak i przez niezależne organizacje zgodnie z niemieckimi standardami jakości.

Na głównych rynkach zakupowych, takich jak Turcja, Indie i Azja, EUROPART chce przez nieustannie umacniać swoją obecność, aby móc nieprzerwanie gwarantować swoim klientom wysoką jakość marki własnej EUROPART.

„Dzięki sprawnej logistyce mamy możliwość zagwarantowania naszym klientom maksymalnej dostępności części – i to w każdym miejscu! Począwszy od Europy Wschodniej w najbliższych 18 miesiącach otworzymy kolejne regionalne centra dystrybucji, tzw. RDC oraz huby, abyśmy przy wciąż rosnącym popycie mogli przez cały czas gwarantować jak najszybsze dostawy,” wyjaśnia CEO w EUROPART Pierre Fleck.

EUROPART zamierza jeszcze bardziej rozbudować swoją europejską sieć. Obecnie EUROPART jako jedyna firma z branży pojazdów użytkowych posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 300 lokalizacjach w 28 krajach. „Ostatnie puste pol na mapie chcemy wypełnić poprzez rozbudowę naszej własnej organizacji lub poprzez współpracę z profesjonalnymi partnerami i przejęcia”, mówi Fleck.


 

Katagoria: nagrody
Słowa kluczowe: , , ,
Opublikowano 1 rok temu.