Select Page


UTA: Od 20 lat pomagamy polskim firmom efektywnie zarządzać flotą


 

W czerwcu mija 20 lat od kiedy karty paliwowo-serwisowe firmy Union Tank Eckstein GmbH & Co KG (UTA), jednego z największych europejskich dostawców usług flotowych oraz systemów związanych z rozliczaniem transakcji bezgotówkowych, pomijając sektor bankowy, są dostępne dla polskich klientów.
Stało się to możliwe dzięki Spółce TIMEX S.A., która od 1947 r. prowadzi działalność handlową i usługową na rzecz firm zagranicznych, wspomagając kontakty importerów i eksporterów. Na mocy umowy z czerwca 1992 r. TIMEX został generalnym przedstawicielem Union Tank Eckstein GmbH & Co KG w Polsce, a od 2003 w krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Założona w Niemczech w 1963 r. firma Union Tank Eckstein GmbH & Co KG swoją działalność rozpoczęła od emisji specjalnych czeków na bezgotówkowe tankowanie pojazdów. Czeki te były pierwotnie honorowane na terenie Niemiec, Austrii, Holandii i Belgii. Obecnie sieć punktów akceptujących karty UTA obejmuje 37 krajów Europy oraz basenu Morza Śródziemnego, do których dociera transport europejski.
W 1979 r. została wyemitowana przez Union Tank pierwsza karta z paskiem magnetycznym oraz został stworzony UTA Plus Service – co umożliwiło klientom UTA korzystanie, na zasadach rozliczeń bezgotówkowych, również z wielu innych usług oprócz tankowania pojazdów. Od 1989 r. Union Tank dzieli się swoim Know-How tworząc specjalistyczne systemy kart dla firm trzecich.
Dzisiaj firma Union Tank, mając za sobą blisko 50 lat doświadczeń, może zapewnić przedsiębiorstwom transportowym bezpieczeństwo finansowe i możliwość bezgotówkowych zakupów w blisko 50.000 punktów akceptacji, łatwe i przejrzyste rozliczenia, dogodne terminy płatności.
UTA w Polsce mogła rozwijać się wraz z rynkiem międzynarodowych usług transportowych dzięki ścisłej współpracy TIMEX S.A. i UNION TANK ECSTEIN GmbH & Co KG. W Polsce sieć akceptacji obejmuje ponad 3.500 stacji. Karty dystrybuowane są za pośrednictwem 4 biur handlowych TIMEX S.A. znajdujących się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Katowicach. UTA od początku swej działalności w Polsce kierowała się i nadal kieruje zasadą pełnej opieki nad klientem. Każdy klient posiada dedykowanego opiekuna, który na bieżąco pomaga we wszystkich sprawach związanych z użytkowaniem kart UTA.
„20 lat działania na rynku kart serwisowych w Polsce to lata pełne doświadczeń, które mamy nadzieję, owocowały oraz będą owocować w przyszłości coraz lepszą współpracą z naszymi Klientami i pozwolą nam sprostać ich oczekiwaniom. Wszystkim Klientom, z którymi mieliśmy i mamy przyjemność współpracować bardzo gorąco dziękujemy za okazane zaufanie” – mówi Andrzej Skłodowski, Dyrektor Generalny Timex S.A.

Czytaj więcej…


 

Katagoria: paliwa i karty paliwowe
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.