Select Page


UTA: przyjazna klientowi


 

Po raz kolejny UTA została uznana za jednego z najbardziej ukierunkowanych na potrzeby klienta usługodawców. Konkurs odbył się już piąty raz i w międzyczasie stał się swego rodzaju standardem w ocenie przedsiębiorstw.

Największe przedsiębiorstwa usługowe Niemiec zostały zaproszone przez Uniwersytet  St. Gallen, firmę konsultingową Steria Mummert Consulting, agencję ratingową ServiceRating oraz magazyn Handelsblatt do wzięcia udziału w konkursie. Zostało wyłonionych i nagrodzonych 50 najlepszych usługodawców.

Firmy były oceniane na podstawie 7 kryteriów dotyczących ukierunkowania na potrzeby  klienta. W końcowej ocenie brano pod uwagę wyniki ankiety przeprowadzonej wśród klientów oraz audyt przedsiębiorstwa.

Najważniejsze ze stawianych pytań to: jak oferty pasują do oczekiwań klientów? Jak jest nastawiona do klienta kadra menadżerska? Czy usługodawca wsłuchuje się w potrzeby klienta? Wynik badań stanowi swoisty ponadbranżowy benchmarking wraz z oceną klientów.

Na zdjęciu – Wręczenie dyplomu: od prawej: prof. dr. Peter Maas (Uniwersytet St. Gallen), Kay Otte (Dyrektor Marketingu UTA) oraz  dr. Claus Dethloff (Prezes ServiceRating).


 

Katagoria: paliwa i karty paliwowe
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 8 lat temu.