Select Page


TimoCom: wystartował z własną stroną na Facebook’u


 

Nadszedł już czas: Strona TimoCom na Facebook’u jest już online. Nowy profil zaprasza do interakcji i wciąga w ciekawe konkursy. Kto chciałby zasiąść w pierwszym rzędzie, musi po prostu kliknąć na przycisk „Lubię to”.

Portale społecznościowe należą w obecnym czasie do codziennego cyfrowego życia. Dla TimoCom jako dostawcy usług IT tym bardziej jest to istotne. Z partnerami biznesowymi z branży transportowej ten oferent giełdy ofert transportowych TC TruckCargo® i platformy przetargowej TC eBid® istnieje już od dłuższego czasu na portalu biznesowym XING –  i za jego pomocą między innymi rekrutował już pracowników. Poprzez Facebook TimoCom zamierza przede wszystkim wyjść naprzeciw klientom. Platforma oferuje idealną możliwość połączenia kontaktów biznesowych z prywatnymi, a także okazję do rozluźnienie tego dialogu. „Chcemy bezpośrednio i swobodnie komunikować się z klientami”,  wyjaśnia Klaudia Grzybowska z działu Marketingu.

Obok informacji z pierwszej ręki nie powinno się zapominać również o czynniku rozrywkowym: „Na tej stronie powinno się oglądać, rozmawiać, śmiać i wygrywać. Zawsze będą znajdować się na niej nowe posty lub np. zdjęcia z ostatnich targów, aktualne video i świetne gry, przy których można również coś wygrać. Ludzie powinni stać się częścią świata TimoCom na Facebooku.“

TimoCom z niecierpliwością oczekuje na rozwój nowego profilu na Facebook’u i ma nadzieję na „ruch” z najróżniejszych zakątków świata transportowego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.facebook.com/timocom.polska oraz na www.timocom.pl.


 

Katagoria: giełdy
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 7 lat temu.