Select Page


Groeneveld: kontrakt na ponad 500 systemów automatycznego smarowania TWIN


 


Groeneveld wygrał niedawno we Francji ogromny kontrakt na instalację ponad 500 systemów automatycznego smarowania TWIN. Kontrakt związany jest z planowaną budową kolei szybkobieżnej, między miastami Tours a Bordeaux, która zostanie wykonana przez znaną firmę budowlaną Vinci.

Umowa koncesyjna związana z projektem Sud-Europe Atlantique (SEA) została podpisana przez koncesjonariusza firmy LISEA i francuską spółkę kolejową Réseau Ferré de France (RFF), którą reprezentował Hubert du Mesnil.

Projekt HSR (Kolej Szybkich Prędkości) ma 302 km długości. Wartość inwestycji wynosi łącznie 7,8 mld euro. Jest to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych sektora kolejowego we Francji jaką uruchomiono w ciągu ostatniej dekady. Projekt realizowany jest w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego i pozwoli na skrócenie czasu podróży między Paryżem a Bordeux do 2 godzin.

Budowa Sud-Europe Atlantique rozpocznie się w pierwszym kwartale 2012 roku i będzie trwać 73 miesiące (ok. 6 lat). W realizację inwestycji zaangażowanych będzie łącznie 650 maszyn i urządzeń  budowlanych. Będą to między innymi: wywrotki, ładowarki kołowe, koparki hydrauliczne, spycharki, równiarki i inne sprzęty potrzebne do wykonania tego projektu. Dostawcami są firmy tj.: Liebherr, Bell, Komatsu, Volvo i Caterpillar.

Większość maszyn budowlanych (ok. 80%) pracujących przy tym projekcie wyposażona będzie w systemy automatycznego smarowania TWIN Groeneveld. System TWIN przeznaczony jest do trudnych warunków pracy, smaruje każdy punkt smarny, monitoruje proces smarowania i przechowuje dane operacyjne w pamięci wewnętrznej.

Henk Groeneveld, właściciel firmy potwierdza: „Udział w projekcie Sud-Europe Atlantique firmy Groeneveld poprzez dostarczenie 500 systemów Twin to wybitne osiągnięcie. Jest to wyraźny, pozytywny sygnał płynący ze światowej branży budowlanej. Groeneveld, jako marka, nadal musi rozwijać produkty zaawansowane technicznie, bowiem zapotrzebowanie na urządzenia redukujące koszty jest wciąż wysokie.”


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.