Select Page


GRUPA GROENEVELD: sponsorem zwycięskiego zespołu de Rooy


 

Grupa Groeneveld (Groeneveld Groep B.V) znany na świecie producent systemów automatycznego smarowania i aktywnych systemów bezpiecznego manewrowania był jednym z głównych sponsorów zespołu De Rooy podczas tegorocznej edycji Rajdu Dakar. Zespół De Rooy zwyciężył w kategorii ciężarówek i tym samym po upływie 25 lat sukces Jana De Rooya został powtórzony przez jego syna Gerarda. Zaangażowanie Groeneveld we współpracę z De Rooy było ogromne. Przygotowywanie ciężarówek do udziału w Dakarze nie jest zadaniem prostym, wymaga olbrzymiego nakładu pracy wielu osób i firm. Pojazdy są zawsze sprawdzane przez mechaników, doposażane w sprzęty, które ułatwią zespołowi w trakcie wyścigu realizację założonych zadań. Z tego powodu, ciężarówki z grupy  De Rooy zostały wyposażone w automatyczne smarowanie oraz systemy kamer marki Groeneveld. „Automatyczne smarowanie pozwala zaoszczędzić co najmniej półgodziny dziennie na smarowanie newraligicznych miejsc w ciężarówce. Kamery Groeneveld dają możliwość podglądu sytuacji z tyłu pojazdu, w chwili gdy standartowe lusterka już dawno się poddają nie wytrzymując trudu rajdu,” powiedział Gerard de Rooy. “Wieloletnie doświadczenie nauczyło nas, że system kamer Groeneveld, które montujemy zwyczajowo w okolicach zawieszenia pozwala podczas rajdu na utrzymanie stanu osi i sprężyn w dobrej kondycji” dodał członek zespołu Hans Stacey.

Grupie Groeneveld działającej nieprzerwanie na rynku od ponad 40 lat towarzyszy slogan „Twoja wydajność jest dla nas wyzwaniem”, który doskonale wpasowywuje się w duch Dakaru. Tu przecież największe znaczenie ma niezawodność ludzi i sprzętu. A ten wspomagany przez systemy Groeneveld spisał się fantastycznie, nie było większych problemów technicznych, co ogromnie cieszyło. Urządzenia Groeneveld potwierdziły tym samym swoją wysoką jakość i trwałość, zdając test jakim jest sam Dakar z najwyższą notą.

Nazwę Groeneveld wraz z logo Grupy, umieszczono w widocznym miejscu na wszystkich ciężarówkach zespołu de Rooy. ”Wyeskponowanie nazwy firmy, jej symbolu, było bardzo ważnym krokiem w dalszym procesie jakim jest umacnianie marki oraz pozytywnego wizerunku firmy” mówi Ron den Englesen, członek zarządu Grupy. Dakar odbywający się w Ameryce Południowej, przyniósł Groeneveld doskonałą możliwość promocji zarówno wartości jakimi kieruje się firma, ale przede wszystkim produktów. Południowa Ameryka jest bowiem takim rynkiem, gdzie Groeneveld ma nadzieję na ekspansję w nadchodzących latach. Wielkie kopalnie, rozwój transportu czy infrastruktury drogowej w tym rejonie świata to ogromna szansa, którą Groeneveld będzie z pewnością starał się wykorzystać.

“Wyścig Dakar był świetną okazją, aby podnieść świadomość marki Groeneveld i naszych produktów w południowej Ameryce, oraz na całym świecie” mówi Ron Den Engelsen. Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że sponsorowanie zwycięskiego zespołu De Rooy było krokiem w dobrym kierunku.


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.