Select Page


HMF: Nowe Żurawie w Klasie 40-50 tm


 

Zapowiadane nowe modele, to niezwykle wytrzymałe żurawie o ultra-lekkiej konstrukcji powstałe przy użyciu najnowszych technologii produkcji, zastosowanych materiałów jak również najwyższej jakości komponentów. To również innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne (efekt prac działu R&D) poprawiające udźwig żurawia przy zachowaniu 100 % norm bezpieczeństwa. Warto podkreślić następujące zalety:
Minimalne wymagania przestrzeni
-Szerokość podstawy żurawia została zredukowana do 1148 mm dla żurawia 4020-K i do 1198 mm dla 5020-K. Dzięki temu uzyskujemy:
-Możliwość krótszego rozstawu osi (pomiędzy 1 a osią 2)
-Znacznie lepszą możliwość montażu na samochodzie 4-osiowym
-Szpilki montażowe nie kolidują z elementami zawieszenia
-Możliwość dłuższej zabudowy na podwoziu
Waga
Masa własna żurawi 4020-K i 5020-K jest zmniejszona, co ma ogromne znaczenie w segmencie żurawi „wagi ciężkiej”. Samochód ciężarowy uzyskuje w ten sposób większą ładowność, a klient szybszy zwrot kosztów inwestycji.
Wysokość
HMF 4020-K i 5020-K cechują się niskim punktem ciężkości co pozwala na więcej opcji montażu oraz wykorzystanie cięższych ładunków.
Zasięg
Największy zasięg hydrauliczny w klasie z sześcioma hydraulicznymi ramionami wynosi 16,7 m natomiast przy ośmiu ramionach zasięg zwiększa się do 21,5 m.
Standardowe wyposażenie:
-Blok zaworowy Danfoss PVG32
-Zdalne sterowanie radiowe (SCANRECO) z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym (InfoCenter)
-Nieograniczony kąt obrotu
-Podwójne przeguby ósemkowe
-15°przeprost; 20°przeprost z wykorzystaniem dodatkowego wysięgnika Fly-Jib
-Nogi podporowe sterowane za pomocą 8-funkcyjnego sterowania radiowego (żuraw + oddzielne nogi podporowe )
-Hydraulicznie rozsuwane nogi podporowe
-System regeneracji oleju na wysięgnikach
Ponadto, możliwe są różne opcje wyposażenia dla dostarczanych żurawi:
-Systemy Bezpieczeństwa RCL 5300 – pełna kontrola wszystkich funkcji i pracy żurawia
-System EVS – dynamiczna kontrola stabilności pojazdu
-CYL – system czujników prawidłowego opuszczania i podparcia siłowników pionowych w nogach podporowych,
-CYBEL – system prawidłowego opuszczania nóg podporowych i rozsunięcia belek nóg podporowych,
-2LMB – dwustopniowy system, który w określonym zakresie np. nad kabiną ogranicza udźwig żurawia
-HEW – system monitorujący wysokość transportu żurawia. System aktywuje diodę w kabinie kierowcy jeśli żuraw jest nieprawidłowo złożony
-Belki nóg podporowych rozsuwane na 2.8 m, 3,2 m i 3,9 m konfigurowane osobno dla każdej strony
-Nogi podporowe stałe V (0), ręcznie obracane R (20°) i hydraulicznie obracane HR (180°) po każdej stronie
-Standardowy zestaw montażowy lub zestaw ramy pośredniej HMF
-250 l zbiornik hydrauliczny
-Oświetlenie robocze na wysięgniku i / lub na głównym wysięgniku obsługiwane za pomocą zdalnego sterowania
-Chłodnica oleju
-Monitoring temperatury oleju
-Przygotowane do pompy o zmiennym przepływie

Więcej informacji…


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 6 lat temu.