Select Page


MB: multimedialna platforma dla handlowców i miłośników aut użytkowych


 


W sieci rusza „MYVAN” – multimedialna platforma społecznościowa w języku angielskim i niemieckim, adresowana do handlowców oraz miłośników samochodów użytkowych. Inicjatorem i administratorem serwisu jest jeden z oddziałów Mercedes-Benz Vans.

– Naszym celem jest nie tylko stworzenie obiektywnego serwisu informacyjno-rozrywkowego, ale i świadczenie codziennej pomocy w zakresie rozwiązań transportowych. Mamy nadzieję, że „MYVAN” stanie się międzynarodową platformą wymiany doświadczeń wśród ludzi z branży i pasjonatów – mówi Andreas Burkhart, Vice President Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.

Centrum wymiany doświadczeń i opinii jest strona internetowa www.myvan.com. Treści serwisu „MYVAN” trafiają do sieci również za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych. Przykład? Aktualności oraz materiały wideo pojawiają się na fanpage’u „MYVAN” na Facebook oraz na dedykowanym kanale YouTube. Relacje na żywo z wybranych wydarzeń i krótkie informacje zamieszczane są na Twitterze, zaś galerie zdjęć – w serwisie Flickr.

„MYVAN” to bogata w wysokiej jakości filmy wideo, zdjęcia i teksty platforma informacyjna. Będą pojawiać się tu nie tylko nowości ze świata samochodów użytkowych, ale i porady przydatne dla kierowców oraz handlowców. Swoje publikacje i komentarze – bezpośrednio na stronie internetowej lub za pośrednictwem mediów społecznościowych – mogą umieszczać również użytkownicy. W tym celu serwis został podzielony na pięć sekcji tematycznych:

myNEWS – nowości motoryzacyjne, innowacje branżowe, wystawy i wydarzenia;
myPRODUCT – prezentacja najnowszych modeli, testy i informacje;
myBUSINESS – sylwetki handlowców, przykłady najlepszych praktyk i porady;
mySPECIAL – niezwykłe historie ze świata samochodów użytkowych;
GET IT done – rozrywka, opowieści z wypraw i niecodzienne role aut użytkowych.

– Połączenie internetu, telewizji i mediów społecznościowych to odpowiedź na zmiany świecie informacji. Chcemy, by „MYVAN” był inicjatorem nowoczesnych trendów w swoim konkurencyjnym środowisku – podkreśla Nicolai Berger, Senior Manager of Marketing Communication and Product Information w Mercedes-Benz Vans.


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.