Select Page


NordGlass: najcenniejszą polską marką szyb samochodowych


wymiana_szyby_NordGlass
 

Początek roku to dla wielu firm czas podsumowań. Intensywny wzrost liczby punktów naprawy i wymiany szyb samochodowych, sukces na arenie międzynarodowej, rekordowa liczba wyprodukowanych i sprzedanych szyb oraz dynamiczny rozwój oferty produktowej to niektóre z osiągnięć firmy NordGlass w 2013 roku.  Zaufanie, jakim cieszy się marka nie tylko w Europie sprawia, że już ponad 10 milionów pojazdów na całym świecie jest wyposażonych w szyby marki NordGlass. Potwierdzeniem prosperity lidera rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych w Polsce w 2013 roku było również zajęcie 193 miejsca w prestiżowym Rankingu 330 Najcenniejszych Polskich Marek. Warto podkreślić, że na liście najcenniejszych brandów spoza sektora spożywczego, NordGlass uplasował się na 24 miejscu.

Pasmo sukcesów

Miniony rok w firmie NordGlass obfitował w wiele ważnych dla życia spółki wydarzeń. Lider rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy otworzył aż 23 nowe filie na terenie całego kraju. Warto podkreślić, że jest to wynik prawie dwukrotnie wyższy niż w roku 2012.  NordGlass może się również pochwalić podwojeniem liczby placówek prowadzonych w formule franczyzowej. Dużym sukcesem okazał się również udział spółki w targach Auto Glass Week 2013 w USA. Firma NordGlass była głównym bo platynowym sponsorem ósmej już edycji zawodów Auto Glass Technician Olympics (AGTO). Koszalińska fabryka NordGlass może poszczycić się z kolei przekroczeniem liczby 1 000 000 szyb wyprodukowanych w ciągu roku. Wynik ten, osiągnięty po raz pierwszy w historii firmy, odzwierciedla trafność objętej strategii rozwoju, zaufanie klientów do produktów i usług NordGlass oraz pozycję marki wśród producentów szyb samochodowych. To także najlepsze potwierdzenie dla słuszności realizowanych inwestycji ukierunkowanych na dalszy rozwój mocy produkcyjnych, które docelowo spółka planuje powiększyć o blisko 30%. Duże znaczenie miało także uzyskanie przez koszaliński zakład produkcyjny Certyfikatu OHS 602576, który zaświadcza, że działa on w oparciu o System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodny z wymaganiami BS OHSAS 18001:2007. Rok 2013 to także udział firmy NordGlass w akcjach promujących bezpieczeństwo na drodze. Warto choćby przywołać program „Dwa mundury, jeden cel – Twoje życie”, organizowany przez koszalińską Policję i Straż Pożarną. Inną inicjatywą była akcja nieodpłatnego przekazywania klientom punktów serwisowych NordGlass kamizelek odblaskowych. Wszystko to po to, aby uczestnicy ruchu drogowego mogli bezpiecznie podróżować.


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 4 lata temu.