Select Page


NordGlass: rozwija franczyzowy koncept sprzedaży


 

Wiodący producent szyb dla branży motoryzacyjnej – firma NordGlass aktywnie rozwija franczyzowy koncept sprzedaży. Możliwość posiadania własnego punktu serwisowego pod szyldem NordGlass, współpraca z renomowanym producentem, który zapewnia specjalistyczne szkolenia techniczne i handlowe, dopływ klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz specjalistyczny „know – how” to tylko niektóre zalety kooperacji z marką NordGlass dla franczyzobiorców z Polski.

Filia Firmy NordGlass

Firma NordGlass możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej zapewnia zarówno dużym punktom serwisowym, jak i lokalnym przedsiębiorcom – głównie z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie bardziej stabilny i rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.

NordGlass – ugruntowana marka

NordGlass jest największą ogólnopolską marką, której oddziały znaleźć można na terenie całego kraju. Wysoka dostępność gotowych produktów oraz poziom świadczonych usług to od lat cechy charakterystyczne jej punktów serwisowych . Franczyzobiorcy współpracujący z marką NordGlass mogą liczyć na systematyczną i kompleksową opiekę. „Naszym partnerom franczyzowym gwarantujemy nie tylko rozpoznawalność jaką niesie za sobą marka NordGlass ale przede wszystkim efektywne  metody prowadzenia przedsiębiorstwa. Oferujemy im zatem profesjonalne szkolenia techniczne i handlowe, innowacyjne zaplecze, wsparcie z zakresu najnowszych technologii oraz kampanie promocyjne umożliwiające dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych” mówi Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. Choć każdy punkt w sieci działa samodzielnie to za sprawą licznych szkoleń jego standardy dostosowane są do wymogów marki NordGlass. „Wejście w kooperację z marką NordGlass umożliwia rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych a dzięki wypracowanej renomie naszej firmy większą rozpoznawalność na tle konkurencji” – mówi Marek Grabowski z firmy NordGlass.

Wachlarz korzyści NordGlass

Wyspecjalizowany punkt serwisowy firmy NordGlass jest dla wielu przedsiębiorców szansą na intensywny rozwój i przynależność do największej ogólnopolskiej sieci serwisów szyb samochodowych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass, otrzymują pełne wsparcie ze strony  Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi, zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Wykorzystując sprawdzony know–how marki NordGlass, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dostęp do nowoczesnych narzędzi i zaawansowanej technologii. Firma NordGlass swoim parterom przekazuje także sprawdzony system informatyczny umożliwiający sprawniejszą obsługę zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą również liczyć na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne prowadzone przez doświadczonych profesjonalistów. Trenerem montażystów z ramienia NordGlass jest bowiem między innymi Jarosław Kuciński, który podczas zawodów International Master Fitter 2012, weryfikujących profesjonalizm w zakresie naprawy i wymiany samochodowych szyb, zasiadał w międzynarodowym jury.

Obiecujące perspektywy rozwoju

Sporą część klientów korzystających z punktów serwisowych NordGlass stanowią osoby dokonujące likwidacji szkody z ubezpieczenia. Firma NordGlass od lat współpracuje z większością firm ubezpieczeniowych w Polsce, które oferują ubezpieczenie AC oraz dodatkowe ubezpieczenie szyb. Ceniony partner na rynku motoryzacyjnym związany jest także z firmami CFM (Car Fleet Management) oraz z indywidualnymi flotami. Stały dopływ zleceń z rynku korporacyjnego sprawia, że firma NordGlass zapewnia serwis milionom aut rocznie. Korzyści z tego tytułu odnoszą również franczyzobiorcy. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych także partnerzy firmy NordGlass, już na starcie działalności, otrzymują dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i segmentu korporacyjnego. Stwarza to niezwykle atrakcyjne perspektywy rozwoju i poszerzenie dotychczasowego grona klientów o największe przedsiębiorstwa oraz floty zarządzane zewnętrznie lub przez utrzymujące je firmy. Warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej NordGlass  jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł.

Firma NordGlass pozostaje otwarta na współpracę z lokalnymi warsztatami samochodowymi, lakierniami, blacharniami, myjniami, jak również z dealerami samochodowymi, prywatnymi właścicielami punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji. Franczyzowy koncept sprzedaży firmy NordGlass w Polsce adresowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadząc działalność okołomotoryzacyjną, dysponują odpowiednim lokalem, znają specyfikę lokalnego rynku i chcą czerpać korzyści ze współpracy z tak uznaną w Europie marką, jaką jest NordGlass.

Więcej informacji…


 

Katagoria: inne sprawy techniczne
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 5 lat temu.