Select Page


Continental Opony Polska: TOP PLAYER 2010


 

Ta prestiżowa nagroda wyróżnia firmy z jasną, klarowną strategią rozwoju, konsekwentnie budujące swoją pozycję na rynku. Jest to również forma uznania za pomysłowość, innowacyjność i poczucie odpowiedzialności za bieżącą kondycję rynku flotowego.

Miło nam poinformować, że podczas IX edycji Międzynarodowego Salonu Pojazdów Flotowych: Fleet and Business Day, zorganizowanego w Warszawie na początku grudnia 2010 roku, firma Continental Opony Polska została uhonorowana nagrodą TOP PLAYER 2010 za opracowanie i wdrożenie wyszukiwarki opon ContiTireFinder rekomendującej wybór optymalnego ogumienia ciężarowego. Szybką i fachową pomoc otrzymujemy po wprowadzeniu do wyszukiwarki niezbędnych informacji w rodzaju: segment działalności firmy, kategoria transportowa, przeznaczenie oraz typ pojazdu.

ContiTireFinder w ocenie komisji konkursowej to narzędzie proste w obsłudze, przyjazne użytkownikowi i – co bardzo ważne – pozwalające oszczędzać sporo cennego czasu specjalistom z branży flotowej.

Kandydatów do nagrody TOP PLAYER 2010 Rynku Flotowego nominowały zespoły redakcyjne magazynów „Flota”, „Auto Firmowe” oraz serwisów: autofirmowe.pl oraz flota.com.pl.

Z osiągniętymi w roku 2010 obrotami w wysokości 26 miliardów euro Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie. Oferując układy hamulcowe, urządzenia i komponenty zespołów napędowych i podwozi, zestawy wskaźników, systemy informatyczne i rozrywkowe, podzespoły elektroniczne, opony oraz elastomery techniczne, firma Continental znacząco przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa na drogach oraz chroni globalny klimat. Continental posiada również znaczące doświadczenie jako partner w dziedzinie sieciowej komunikacji samochodowej. Firma Continental zatrudnia obecnie około 150.000 pracowników w 46 krajach.

Dział Opon Pojazdów Użytkowych firmy Continental jest jednym z wiodących światowych producentów ogumienia do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalnych. Zatrudnia on około 8 tysięcy pracowników i osiąga obrót 1,1 mld euro. Firma znacząco przyczynia się do obniżenia kosztów transportu osób i towarów dzięki przystosowanym do konkretnych zastosowań produktom – od programu obsługi flot aż po przyjazne dla środowiska, ograniczające zużycie paliwa ogumienie do pojazdów użytkowych. Wszystkie nowe opony wykorzystują bogate doświadczenia badawcze firmy. Nowe produkty charakteryzują się niskimi oporami toczenia, osiągają duże przebiegi i zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa. Możliwość ich ponownego bieżnikowania przedłuża okres ich użytkowania i stanowi znaczące odciążenie budżetu. Do gamy europejskich marek firmy należą: Continental, Uniroyal, Semperit, Barum oraz Matador. Conti360° to nazwa programu obsługi flot, który dzięki sieci rozległej sieci szybko reagujących partnerów serwisowych gwarantuje swym członkom mobilność w 37 krajach Europy.


 

Katagoria: opony
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 7 lat temu.