Select Page


Goodyear prezentuje bieżnikowane wersje opon zimowych ULTRA GRIP MAX


Goodyear ULTRA GRIP MAX - Copyright is with DAF Trucks
 

Goodyear przedstawia ofertę produktów do bieżnikowania na bazie nowych modeli opon ULTRA GRIP MAX do pojazdów ciężarowych. Klienci mają do dyspozycji opony na oś napędową bieżnikowane na gorąco – TreadMax ULTRA GRIP MAX D oraz produkty do bieżnikowania na zimno UniTac z rzeźbą bieżnika ULTRA GRIP MAX D. Artykuły Goodyeara do bieżnikowania oferują poziom jakości zbliżony do nowej opony, dlatego są dobrą alternatywą dla właścicieli flot, którzy chcą ograniczyć koszty inwestycji w opony.

 

Aby zapewnić wysoką jakość produktów, do regeneracji TreadMax stosuje się wyłącznie karkasy Goodyear Max Technology oraz te same materiały, wzory bieżnika i technologie produkcyjne, co przy wytwarzaniu opon nowych, których replikę stanowią. Warto pamiętać, że bieżnikowane na gorąco opony TreadMax ULTRA GRIP MAX D oferują poziom jakości zbliżony do odpowiadających im nowych opon i są teraz dostępne w rozmiarze 315/80R22.5.

 

Oprócz bieżnikowanej na gorąco wersji TreadMax, Goodyear rozszerza również asortyment produktów bieżnikowanych na zimno UniTac o bieżnik ULTRA GRIP MAX D w rozmiarze 315/80R22.5. W procesie bieżnikowania na zimno UniTac stosuje się płaski pas bieżnika. Jego wzory są praktycznie identyczne z bieżnikiem opony na oś napędową ULTRA GRIP MAX D. Proces UniTac można stosować na dowolnym karkasie odpowiedniego rozmiaru.

 

 

Bieżnikowanie jest ważnym elementem oferty Goodyear: produktów, usług i rozwiązań, które pozwalają zmniejszyć koszty na kilometr. Dzięki jednoczesnemu wprowadzeniu wysokiej jakości bieżnikowanej na gorąco opony TreadMax ULTRA GRIP MAX D oraz bieżnikowanej na zimno wersji UniTac, operatorzy flot mogą zacząć korzystać z zalet nowego produktu. Jednoczesne wprowadzenie bieżnikowanych wersji nowych opon do pojazdów ciężarowych pozwala klientom wymieniać zużyte opony na najnowsze opony Goodyeara i natychmiast ograniczyć koszty operacyjne.

 

Firmy transportowe mogą skorzystać z jednoczesnego wprowadzenia bieżnikowanej opony zimowej ULTRA GRIP MAX D na dwa sposoby. Floty eksploatujące opony Goodyear Max Technology (Marathon LH, Regional RH, KMAX lub FUELMAX) mogą wykorzystać nowy wzór, bieżnikując zużyte opony jako TreadMax ULTRA GRIP MAX D. Mogą również zamówić bieżnikowaną na zimno oponę UniTac ULTRA GRIP MAX D przeznaczając do tego dowolny karkas odpowiedniego rozmiaru.

 

INFORMACJE DODATKOWE

 

Wszystkie bieżnikowane na gorąco produkty TreadMax są produkowane przez Goodyeara w zakładach Riom we Francji, Wittlich w Niemczech i Wolverhampton w Wielkiej Brytanii. W procesie bieżnikowania na gorąco Goodyear stosuje te same normy jakości, co przy produkcji opon nowych. Produkty bieżnikowane na zimno UniTac są dostępne wyłącznie u partnerów Goodyear PrecurePro w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W skład sieci PrecurePro wchodzi 60 autoryzowanych zakładów bieżnikowania, które posiadają certyfikat Goodyeara. Oznacza on, że bieżnikowanie prowadzone przez te zakłady spełnia wysokie normy i specyfikacje określone przez amerykańską firmę. Partnerzy PrecurePro oferują wysokiej jakości produkty bieżnikowane na zimno, wykorzystujące najnowsze wzory bieżnika Goodyeara, takie jak ULTRA GRIP MAX D.

 

Wybór produktów bieżnikowanych Goodyear

 

Goodyear oferuje firmom transportowym do wyboru trzy opcje, gdy głębokość bieżnika osiąga poziom, przy którym opona nadaje się do bieżnikowania, a karkas opony jest nieuszkodzony:

 

* własny karkas klienta – stara opona jest bieżnikowana przez Goodyeara przy zastosowaniu bieżnikowania na gorąco i zwracana klientowi jako nowa opona, wykonana w technologii TreadMax. Klient płaci jedynie za wykonanie usługi bieżnikowania opony. Ta opcja jest preferowana przez wiele firm transportowych, które chcą znać całą historię eksploatacji opon używanych przez ich flotę pojazdów,

* wymiana karkasów – stara opona jest kupowana przez Goodyeara, a klientowi jest sprzedawana nowa opona bieżnikowana,

* odkup karkasu od klienta – stary karkas opony jest odkupowany przez Goodyeara do bieżnikowania, a następnie bieżnikowana opona jest używana przez inną firmę transportową.

 

Goodyear eCasing

 

Goodyear opracował też specjalny program pozwalający zwielokrotnić życie opon. Jednym z jego ważnych elementów jest eCasing, internetowy system zarządzania karkasami opon dla pojazdów ciężarowych. Platforma ta pomaga flotom i dealerom zarządzać karkasami i bieżnikowaniem opon do pojazdów ciężarowych, autobusów i autokarów. System wyposażony w pełną wizualną bibliotekę wzorów bieżnika pozwala klientom przez Internet wybrać pożądany sposób bieżnikowania. W ten sposób, w krótkim czasie i przy wyczerpującej ilości informacji, operatorzy flot mogą dokonywać lepszych wyborów i dobierać najwłaściwszy produkt bieżnikowany dla danego zastosowania. Ponadto eCasing oferuje klientom Goodyeara bardzo intuicyjny i przyjazny przewodnik dla użytkownika. Pozwala też na śledzenie przepływu karkasów stanowiących własność klienta, karkasów podlegających wymianie, ich zakup, a na niektórych rynkach również bank karkasów. Za pośrednictwem specjalnego panelu system daje łatwy dostęp do pełnej dokumentacji istotnej dla klienta, takiej jak pokwitowania zwrotu karkasu, certyfikaty utylizacji, zamówienia i rachunki.

 

Źródło

 

Katagoria: opony
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 2 lata temu.