Select Page


DAF: otwiera biuro w Moskwie


 

Z myślą o dalszym rozwoju marki DAF na rynku rosyjskim firma DAF Trucks N.V. otworzyła własne biuro marketingu i sprzedaży w Moskwie. Nowe biuro nie koncentruje się jedynie na planowaniu działań marketingowych i sprzedażowych, lecz przede wszystkim na dalszym rozwoju sieci dealerów DAF. Aby zapewnić pełną dostępność części na terenie Rosji, niedaleko Moskwy zostanie utworzone Centrum dystrybucji części PACCAR.

Głównym zadaniem DAF Trucks Russia jest dalsze umocnienie obecności firmy na rynku rosyjskim. Najważniejszym elementem działalności jest rozwój sieci składającej się obecnie z salonów sprzedaży i punktów serwisowych DAF w Moskwie i Sankt Petersburgu oraz punktów serwisowych DAF w Jekaterynburgu i Smoleńsku. Celem na najbliższe lata jest rozszerzenie tej sieci do około 20 placówek.

Gwałtowny rozwój rosyjskiego rynku samochodów ciężarowych

Jednym z najszybciej rozwijających się rynków samochodów ciężarowych na świecie jest rynek rosyjski. W 2015 r. prognozuje się rejestrację około 120 000 pojazdów ciężkich (w porównaniu z około 42 000 w 2010 r.). W szczególności rośnie zainteresowanie samochodami ciężarowymi z Europy Zachodniej. Podczas gdy w roku 2000 w Rosji w kategorii powyżej 15 ton zarejestrowano 500 zachodnioeuropejskich ciężarówek, w roku ubiegłym liczba ta zwiększyła się prawie do 5000. W 2010 r. zarejestrowano w Rosji 350 pojazdów ciężkich firmy DAF, co odpowiada 7% udziałowi w rynku marek Europy Zachodniej. Tegorocznym celem jest sprzedaż co najmniej 1000 pojazdów oraz dalsze rozszerzenie udziału w rynku w ciągu najbliższych kilku lat.

PACCAR Parts
„DAF to jeden z najlepszych producentów samochodów ciężarowych w Europie. Jest na dobrej drodze do znaczącego umocnienia swojej pozycji w Rosji” – powiedział Ron Bonsen, członek zarządu firmy DAF Trucks N.V., odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. „Kluczem są nowoczesne ciężarówki, które w Rosji cenione są za niezawodność, wydajność i wysoki standard komfortu jazdy kierowcy. Dodatkowo ciężko pracujemy, aby rozszerzyć sieć sprzedaży i utworzyć Centrum dystrybucji części PACCAR. Ostatecznie na przyszły sukces ma przecież wpływ również oferowanie usług związanych z produktami.”


 

Katagoria: ciężarówki
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 6 lat temu.