Select Page


Mercedes: Grupa Raben wybiera Mercedesa


 

130 samochodów ciężarowych Mercedes-Benz zostało sprzedanych Grupie Raben i jej przewoźnikom. Jest to największa tego typu transakcja na samochody marki z gwiazdą w Polsce. Grupa Raben, znany na polskim rynku operator logistyczny, już w przeszłości doceniał zalety ekonomiczne i ekologiczne ciężarówek Mercedes-Benz. Sprzedającym jest Mercedes-Benz Warszawa, spółka należąca do koncernu Daimler AG.

Grupa Raben jest wiodącym operatorem logistycznym na europejskim rynku oraz profesjonalnym i rzetelnym partnerem w biznesie, najlepszą firmą logistyczną 2009 roku (wg Data Group). Sposób zarządzania Grupy Raben cechuje nowoczesność i dbałość o środowisko oraz standardy etyczne. Według Marka Kortyli, Dyrektora Raben Transport, wybór Mercedesa podyktowany był parametrami ekonomicznymi, ekologicznymi i niezawodnością produktu. „Mercedes przedstawił nam atrakcyjną ofertę z kalkulacją TCO (total costs of ownership), obejmującą cenę zakupu, gwarantowaną wartość odkupu, zużycia paliwa oraz 3-letnią pełną gwarancję. Ponadto, bezpośredni sprzedający, czyli Mercedes-Benz Warszawa, zaproponował elastyczne terminy dostawy.”

„Grupa Raben to niezwykle wymagający Klient. Operuje na 10 rynkach naszej części Europy, doskonale zna realia rynku polskiego. Dlatego niezmiernie cieszę się, że udało nam się przedstawić atrakcyjna ofertę” – mówi Sławomir Kwiatkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. „Actros to ciężarówka oferująca najnowocześniejsze rozwiązania transportowe, najwyżej oceniona zarówno przez profesjonalne jury konkursów „Truck of the Year” i „Ciężarówka Roku” w Polsce (2009), jak i naszych klientów. Natomiast Atego gwarantuje niskie zużycie paliwa, niezawodność i zwrotność, cechy niezwykle istotne w ruchu dystrybucyjnym, czyli dostawach towarów na terenach zurbanizowanych. Cieszę się, że doskonałe parametry ekonomiczne i ekologiczne oraz systemy bezpieczeństwa wspierające pracę kierowcy predestynują pojazdy ciężarowe Mercedes-Benz jako idealne pojazdy dla dużych operatorów logistycznych.”

Mercedes-Benz Polska i Grupa Raben są członkami stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (www.pbd.org.pl), mającego na celu zmniejszenie liczby i kosztów wypadków drogowych. Mercedes-Benz Polska wspiera kampanię społeczną Grupy Raben pn. „Transport jest potrzebny” (www.transport-jest-potrzebny.pl).


 

Katagoria: ciężarówki
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 7 lat temu.