Select Page


MAN rozpoczyna sprzedaż TGE


2017-man-tge-0
 

W pierwszych dniach marca, pół roku po prezentacji nowego pojazdu TGE na targach IAA w Hanowerze, firma MAN Truck & Bus rozpoczyna oficjalnie jego sprzedaż w Niemczech, Austrii , Szwajcarii i Holandii.

Kilka miesięcy później samochody trafią na pozostałe rynki europejskie m.in. do Polski.

Bogata oferta MAN TGE adresowana jest do klientów, którzy w codziennej pracy potrzebują pojazdu dostawczego o całkowitej masie dopuszczalnej w przedziale od 3 do 5,5 ton.

Dzięki nowemu pojazdowi TGE, Firma MAN stała się dostawcą dogodnych rozwiązań dla każdego rodzaju transportu. Obok zamkniętego furgonu i przeszklonego pojazdu kombi paletę pojazdów TGE wzbogacają podwozia z kabiną pojedynczą i podwójną. „Reakcja na nowy pojazd TGE spełniła, a wręcz przekracza nasze oczekiwania. W krótkim czasie po zakończeniu targów IAA odnotowaliśmy ponad tysiąc zapytań dotyczących zakupu nowego pojazdu. Zwłaszcza wieloletni klienci MAN przyjęli nasz nowy produkt z ogromnym zadowoleniem, gdyż dzięki temu w przyszłości będą mogli otrzymać od jednego producenta wszystkie potrzebne do pracy pojazdy użytkowe, wyjaśnia Dennis Affeld, kierujący pionem Van w MAN Truck & Bus.

Klient będzie miał do wyboru dwa rozstawy osi, trzy wysokości dachu i trzy długości pojazdu. Objętość przestrzeni ładunkowej może w zależności od kombinacji wynosić do 18,4 metrów sześciennych. Wszystkie pojazdy typu furgon mają LED-owe oświetlenie przestrzeni ładunkowej. Odpowiednio do DMC (dopuszczalnej masy całkowitej) pojazdu dostępne są wersje z napędem na oś przednią, na 4 koła (4×4), na oś tylną z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi . Do wyboru z sześciostopniową manualna lub nową ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów (pełny automat – przekładnia hydrokinetyczna) . Największą efektywność zapewniają nowe silniki wysokoprężne o pojemności 1.968 cm3, osiągające moc od 102 KM do 177 KM.

Liczne nowe systemy asystenckie istotne dla bezpieczeństwa i komfortu chronią pasażerów MAN TGE i wspomagają kierowcę. Wiele systemów zastosowano po raz pierwszy w segmencie pojazdów dostawczych. Np. nowy układ elektro-hydraulicznego wspomagania kierowcy, zapewniający oszczędność w zużyciu paliwa i komfort jazdy. Na uwagę zasługuje też montowany seryjnie w TGE asystent hamowania awaryjnego EBA (Emergency Brake Assist) potrafiący automatycznie zatrzymać pojazd czy dostępny opcjonalnie adaptacyjny tempomat , który automatycznie dostosowuje prędkość do poprzedzającego pojazdu (przyspiesza i hamuje). Dzięki najlepszemu w klasie współczynnikowi oporu aerodynamicznego Cx wynoszącemu 0,33, bardzo niskiemu zużyciu paliwa oraz tanim kosztom przeglądów i napraw nowy pojazd MAN TGE charakteryzuje się najlepszym TCO (Total Cost of Ownership – całkowite koszty użytkowania). Istotną rolę odgrywa też doskonały serwis pojazdów użytkowych MAN oraz cenione przez klientów kontrakty serwisowe, rozszerzone gwarancje czy też pomoc drogowa MAN Mobile24 dostępna przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Ponadto serwisy MAN tradycyjnie uwzględniają potrzeby klientów dotyczących elastycznych godzin i wydłużonego czasu pracy.
Wszystko zgodnie z mottem MAN: CustomerFirst – Klient Przede Wszystkim.

Podstawowa cena nowego furgonu TGE, wyposażonego w silnik wysokoprężny o mocy 102 KM, na rynku polskim będzie bardzo atrakcyjna.


 

Katagoria: ciężarówki
Słowa kluczowe: , , , , , , , ,
Opublikowano 4 miesiące temu.