Select Page


Fliegl: ultralekki DHKA 350


 

Fliegl DHKA 350 jest doskonałym przykładem nastawienia firmy na potrzeby klienta. Został on skonstruowany dla późniejszej nabudowy żurawia. Przy projektowaniu tego pojazdu trójosiowego ważne było także oszczędności na masie oraz wysokie rezerwy mocy.

Duże przedsiębiorstwo recyklingu szkła Schrimeck, które już od dłuższego czasu używa lekkich pojazdów od Fliegl, zamówiło naczepę, na której można by zamontować żurawia. Kolejną wytyczną była waga – wywrotka miała ważyć maksymalnie 6,5 t. Fliegl mógł zaoferować nawet coś lżejszego. Tak powstała naczepa do wszechstronnych zastosowań. Tak samo jak podwozie aluminiowa mulda skrzyniowa o pojemności 42 m³ została zbudowana z lekkich materiałów, podczas gdy naczepa dysponuje masą własną zaledwie 6 t (bez zabudowy żurawia). Z tego wynika 29 t masy użytkowej.

Długi wariant podwozia DHKA 350 stwarza miejsce dla żurawia Atlas typu 105.2.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , , ,
Opublikowano 8 lat temu.