Select Page


KH-KIPPER: Teraz większa ładowność wywrotek kopalnianych


5
 

Rosnące koszty transportu są stymulatorem dla nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie ładowności pojazdu. Opracowany przez KH-KIPPER model zabudowy kopalnianej W1M o unikatowym kształcie skrzyni bez bocznego użebrowania charakteryzuje się mniejszą wagą skrzyni, a w ślad za tym większą ładownością.

 

Przy projektowaniu wykorzystano sprężyste właściwości stali HARDOX. Energia kinetyczna uderzenia, nawet przy załadunku kamieni o dużej frakcji, jest doskonale rozpraszana.

 

 

 

Zabudowy kopalniane to zabudowy o specjalnej konstrukcji stworzonej do wyjątkowo trudnych warunków eksploatacyjnych. W czasie transportu ładunku o wysokiej frakcji są narażone na nieustanne zużycie. Niezwykle odporna na uderzenia podłoga typu sandwich stosowana w zabudowie W1M składa się z trzech warstw – stali i gumy amortyzującej. Zastosowanie nowoczesnej trudnościeralnej stali odpornej na uderzenia przy załadunku zapewnia odpowiednią wytrzymałość oraz żywotność zabudowy. Charakterystyczne podniesienie w tylnej części zabudowy zapobiega wypadaniu ładunku podczas jazdy po pochyłym terenie.

 

 

 

Jednym z najważniejszych wymagań stawianych przed pojazdami jest produktywność i bezpieczeństwo. Dlatego duży nacisk położono również na optymalizację czasu kiprowania poprzez zastosowanie nowoczesnych siłowników HYVA ALPHA. Wszystkie elementy ruchome w zabudowie KH-KIPPER podłączone są do układu centralnego smarowania. Dzięki temu czas bezpiecznej obsługi serwisowej wywrotki jest skrócony do minimum.

 

 

W1M ze szpantami bez szpantów
frakcja 0,0 – 1 200 mm 0,0 – 800 mm
5-osiowe podwozie objętość skrzyni 22-27 m3 objętość skrzyni 28 m3
4-osiowe podwozie objętość skrzyni 18-24 m3 objętość skrzyni 22 m3

 

 

Źródło


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 2 lata temu.