Select Page


KH-KIPPER: Z potrójną osią dla lepszej zwrotności


11
 

Nowoczesne Volvo FMX 8×4 z zabudową tylnozsypową KH-KIPPER wyposażono w innowacyjne rozwiązanie – oś zespoloną Tridem z nowym zawieszeniem pneumatycznym, opracowanym specjalnie dla pojazdów budowlanych.

 

Rezultatem zastosowania osi Tridem jest niespotykanie mała średnica zawracania, co zdecydowanie ułatwia sprawne manewrowanie pojazdem, szczególnie w ciasnym terenie. Przekłada się to na oszczędność czasu kierowcy i mniejsze zużycie pojazdu oraz paliwa. Po podniesieniu tylnej osi dociąża się pozostałe dwie osie napędowe. Poprawia to właściwości trakcyjne pojazdu zapewniając jednocześnie odpowiednią przyczepność przy wyjeździe z trudnego terenu lub pod górę.

Nie tylko podwozie wyróżnia się innowacyjnością. Również zabudowa half-pipe to udoskonalony przez KH-KIPPER w tym roku model. Główna zmiana konstrukcyjna to pochylona przednia ściana, która w praktyce ułatwi wysyp bez zalegania lepkiego materiału w skrzyni, szczególnie w miejscach gdzie występują kąty proste. W ślad za tym koło zapasowe umiejscowiono za kabiną, zamiast na przedniej burcie. Odkręcany daszek chroni kabinę, a w razie uszkodzenia podlega szybkiej i taniej wymianie. Podobnie jak nowy zbiornik oleju z tworzywa sztucznego o zwiększonej pojemności.

Zainteresowanych poznaniem bliżej nowego modelu zapraszamy na stoisku KH-KIPPER podczas majowych Targów Autostrada-Polska, Rotra 2015 oraz na trwający do 9 lipca cykl prezentacji Volvo do zastosowań budowlanych pod hasłem „Innovation in Construction”.

 

 

 

8×4 z zabudową tylnozsypową KH-KIPPER wyposażono w innowacyjne rozwiązanie – oś zespoloną Tridem z nowym zawieszeniem pneumatycznym, opracowanym specjalnie dla pojazdów budowlanych.

Rezultatem zastosowania osi Tridem jest niespotykanie mała średnica zawracania, co zdecydowanie ułatwia sprawne manewrowanie pojazdem, szczególnie w ciasnym terenie. Przekłada się to na oszczędność czasu kierowcy i mniejsze zużycie pojazdu oraz paliwa. Po podniesieniu tylnej osi dociąża się pozostałe dwie osie napędowe. Poprawia to właściwości trakcyjne pojazdu zapewniając jednocześnie odpowiednią przyczepność przy wyjeździe z trudnego terenu lub pod górę.

Nie tylko podwozie wyróżnia się innowacyjnością. Również zabudowa half-pipe to udoskonalony przez KH-KIPPER w tym roku model. Główna zmiana konstrukcyjna to pochylona przednia ściana, która w praktyce ułatwi wysyp bez zalegania lepkiego materiału w skrzyni, szczególnie w miejscach gdzie występują kąty proste. W ślad za tym koło zapasowe umiejscowiono za kabiną, zamiast na przedniej burcie. Odkręcany daszek chroni kabinę, a w razie uszkodzenia podlega szybkiej i taniej wymianie. Podobnie jak nowy zbiornik oleju z tworzywa sztucznego o zwiększonej pojemności.

Zainteresowanych poznaniem bliżej nowego modelu zapraszamy na stoisku KH-KIPPER podczas majowych Targów Autostrada-Polska, Rotra 2015 oraz na trwający do 9 lipca cykl prezentacji Volvo do zastosowań budowlanych pod hasłem „Innovation in Construction”.

 

Źródło

 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , , , ,
Opublikowano 3 lata temu.