Select Page


Kögel: Mahlstedt stawia na naczepę Mega


 

Spedycja Mahlstedt GmbH mająca swoją siedzibę w Delmenhorst posiada od niedawna w swojej flocie dziesięć nowych naczep Kögel Mega. Mające zoptymalizowaną wysokość naczepy zbierają podwójnie plusy: Są one przystosowane optymalnie nie tylko do wykonywania transportów o dużej objętości, lecz przy wewnętrznej wysokości załadunkowej, wynoszącej trzy metry zachowują również dopuszczalną łączną wysokość wynoszącą cztery metry, przy czym wysokość sprzęgu siodłowego ma 91 centymetrów.

Wraz z podjęciem decyzji o wprowadzeniu do swojej floty naczep Kögel Mega spedycja zdecydowała się na nowoczesne rozwiązanie w zakresie pojazdów użytkowych. Optymalizacja wysokości naczepy Mega realizowana jest przez odpowiedni dobór ogumienia oraz inteligentną redukcję szyjki siodła z 90 na 55 milimetrów – i to przy zachowaniu jednakowej stabilności. Przy masie własnej od 6,4 tony zapewniona jest wysoka ładowność użytkowa naczepy. Takie rozwiązanie powoduje, że naczepa Mega jest jedną z najbardziej ekonomicznych naczep pojemnościowych w swojej klasie. Dzięki wysokości w świetle wynoszącej trzy metry to cudo pojemnościowe z Burtenbach może zostać optymalnie załadowane trzema skrzyniopaletami ustawionymi jedna na drugiej. Podczas załadunku i rozładunku pomocny jest seryjnie montowany mechaniczno-hydrauliczny podnoszony dach – zwiększa on boczną i tylną wysokość załadunkową do trzech metrów.

Wyposażenie specjalne Mahlstedt
W przypadku dziesięciu użytkowanych naczep do łatwego załadunku i rozładunku Mahlstedt decyduje się również na rozwiązania dostępne w Kögel: Pałąki na tylnej ścianie pozwalają się wysunąć mechanicznie w bok o 500 milimetrów każdy. By zapewnić całkowitą możliwość załadunku od góry może poza tym zostać otwarty od przodu do tyłu rozsuwany dach. Oprócz tego naczepy Mega zostały zgodnie z dyrektywą Daimler 9.5 przystosowane do specjalnego zastosowania zastosowania w branży motoryzacyjnej.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: 
Opublikowano 6 lat temu.