Select Page


Kögel: zaprezentuje nową naczepę Mega


 

Podczas targów branżowych „transport logistic“ Kögel po raz pierwszy zaprezentuje nową naczepę Mega, która przy 3 m wysokości załadunkowej wewnątrz posiada zaledwie 4 m wysokości całkowitej.

Podczas odbywających się w maju w Monachium targów branżowych „transport logistic“  Kögel Trailer GmbH & Co. KG zaprezentuje się w hali A6 na stanowisku 310. Eksponatami będą nowa Kögel Mega oraz elastyczna Kögel Multiplex.

Nowa naczepa  Kögel Mega – 3 m wewnątrz, ale tylko 4m z zewnątrz

Jako nowość na targach Kögel zaprezentuje nową naczepę Mega. Chociaż wysokość całkowita wynosi tylko 4m, objętość transportowa pozostaje taka sama jak w dotychczasowych pojazdach Mega – wysokość wewnętrzna 3,0 m, długość 13,62m, szerokość 2,48m. Naczepa zachowuje przepisową wysokość całkowitą 4m przy wysokości sprzęgu 91 cm. Boczna wysokość załadunkowa bez używania dachu unoszonego wynosi 2,89 m. Jeśli używa się dachu unoszonego, wysokość załadunkowa zwiększa się do 3,0 m. Także wysokość załadunkowa z tyłu przy używaniu unoszonego dachu wynosi 3,0m. Naturalnie w nowej Kögel Mega zastosowano wszystkie systemu mocowania ładunku z palety Kögel.

Kögel Port Multiplex – elastyczny multitalent

Jako ekstraklasy podwozie do przewozu kontenerów Kögel Port odznacza się przede wszystkim swoją różnorodnością – przygotowana dla użytku w transporcie kombinowanym kontenerów, poprzez pod względem technicznym nowego rodzaju konstrukcję dysponuje dodatkami, które sprawiają, że produkty Kögel są łatwe w obsłudze i elastyczne. Przy tym zoptymalizowano ramy, tak że podwozie dopuszcza także duże ciężary użytkowe przy maksymalnym bezpieczeństwie.  Wysokiej wartości materiały i mała masa własna od 5,1 t sprawia, że Kögel Port jest niezwodnym i ekonomicznym środkiem do transportu kontenerów. Różne warianty jak wysuwany tył (Simplex), wysuwany tył i przód (Duplex), podwozie sztywne oraz podwozie sanie (Multiplex), przy którym rozstaw osi jest zmienny, przekonują w każdym wypadku. Port 40 Multiplex odznacza się elastyczną możliwością przewozu różnych kontenerów: 1×40”, 1×30”, 1x lub 2 x 20”.  Przesuwne podwozie sanie umożliwia optymalne rozłożenie ładunku. Także za- jak i rozładunek kontenera jest łatwiejszy dzięki funkcji przesuwania. Możliwe jest zastosowanie zarówno dwuosiowych jak i trójosiowych ciągników.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , ,
Opublikowano 7 lat temu.