Select Page


Krone: nowy Cool Carrier


 

Fahrzeugwerk Bernard Krone GmbH poszerza paletę produktów z nowego programu Cool Carrier o segment zabudów do zestawów drogowych.Zabudowy dostępne są zarówno w znanej wersji Duoplex GFK, jak i w wersji Duoplex Steel. W odniesieniu do grubości panelu, klient może wybrać między wersją kwiatową ze ściankami o grubości 45 mm a zabudową chłodniczą ze ściankami o grubości do 60 mm. Również gdy chodzi o długość zabudowy, firma Krone jest bardzo elastyczna. Firma oferuje zabudowy o różnych długościach od 6.100 mm do 10.600 mm skokowo co 10 cm.

„Pragniemy w segmencie zabudów odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku i spełnić różne wymagania klientów“, mówi szef sprzedaży furgonów Ingo Geerdes. Odzwierciedla się to w szerokim programie wyposażenia. Dostępne są zabudowy w wariantach Multi Temp i z podwójną podłogą.

W kwestii zabezpieczenia ładunku firma Krone wyposażyła swoje zabudowy w technikę na najwyższym poziomie, umożliwiającą przebogatą gamę zastosowań. Należy tutaj zwrócić uwagę na jedyne w swoim rodzaju na świecie rozwiązanie firmy Krone dotyczące zabezpieczania ładunku: Przez zastosowanie listw mocujących w dolnym obszarze ściany bocznej i podzielonych listw między szynami pięter, w zabudowach mamy znacznie większą możliwość bezpiecznego zamocowania ładunku.

Oprócz dostępnych na rynku drążków blokujących zabudowy można wyposażyć również w Vario Lock System, który został zaprojektowany specjalnie do transportu kwiatów. Praktyczny system zabezpieczania ładunku Vario Lock jest łatwy w użyciu i zapewnia szybki i bezproblemowy załadunek i rozładunek pojazdu. Oto sposób działania: Na każdej z czterech szyn aluminiowych z otworami biegnącymi wzdłuż podłogi i dachu można włożyć pionowe drążki blokujące, co umożliwia między innymi bezpieczny i stabilny transport kontenerów kwiatowych.

Ścianki boczne są łatwe w czyszczeniu i naprawie, a podłoga grubości 125 mm jest zespawana z aluminiową osłoną boczną tworząc szczelną wannę. Dodatkowe wzmocnienia z tyłu pozwalają na wyższy nacisk osi wózków widłowych, co potwierdza test zgodny z CSC/EN 283.

Wewnętrzne lampy diodowe są wbudowane wraz z okablowaniem w panelu dachowym i dzięki temu znakomicie chronione przed uszkodzeniami.

Zarówno zabudowę ciężarówki jak i przyczepę można wyposażyć w windy załadowcze. W połączeniu z rozsuwanym dyszlem przyczepy zapewnia to możliwość przeładunku. To z kolei umożliwia załadunek pojazdów na rampie również bez odczepiania przyczepy. W celu uniemożliwienia uszkodzenia pojazdu i przyczepy w trakcie prac na rampie, z tyłu ciężarówki i przyczepy zamontowano solidne odboje. Dodatkowo można zainstalować opcjonalne kamery wsteczne. W celu umożliwienia użytkowania elektrycznych urządzeń zaopatrzono zabudowy w gniazda elektryczne.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , , , , , ,
Opublikowano 8 lat temu.