Select Page


Nowa przyczepa do materiałów budowlanych Krone


Load Carrier 1
 

Nowa przyczepa do przewozu materiałów budowlanych Load Carrier firmy Krone to solidny i praktyczny pojazd, który jest specjalnie dostosowany do szczególnych wymagań związanych z transportem materiałów budowlanych. Za wzorową stabilność dwuosiowej przyczepy odpowiedzialne jest odporne na zniekształcenia podwozie oraz wodoodporna, uszczelniona podłoga z płyt o grubości 30 mm.

Anodowane ściany boczne z metali lekkich (wysokość 1000 mm), każda z dwoma klapami burtowymi, łatwo się odchyla i zdejmuje. Ponadto standardowo posiadają one ciągłe ściągi kotwowe zapewniające dodatkową stabilność i bezpieczeństwo. Również w wyposażeniu podstawowym znajdują się składane schodki zintegrowane w burtach. Nowością dla ścian bocznych jest dostępne w ramach opcji wspomaganie podnoszenia burt, które pozwala na znaczną redukcję siły wymaganej do obsługi. Takie rozwiązanie odciążą kierowcę (oraz jego plecy) w codziennej pracy. Wspomaganie podnoszenia burt można również zamontować w starszych pojazdach.

Stalowa ściana czołowa jest wzmocniona od wewnątrz płytą z grubej sklejki; na życzenie dostarczamy schowek do ściany czołowej do zabezpieczeń krawędzi. Do wzorowego zabezpieczania ładunku Krone poleca Multi Rail, szynę ładunkową zintegrowaną pośrodku w podłodze, która w połączeniu z ramą zewnętrzną Multilock zapewnia liczne punkty mocowania. Praktycznym rozwiązaniem jest również duża skrzynia narzędziowa z tworzywa sztucznego zintegrowana w bocznej osłonie przeciwnajazdowej. Kłonice wtykane, np. do transportu rur do kanalizacji zewnętrznej, można zamówić dodatkowo. Skrzynia do przewożenia kłonic stanowi uzupełnienie oferty wyposażenia. Masa własna pojazdu do materiałów budowlanych Load Carrier wynosi blisko 3500 kg, dzięki czemu ładowność pojazdu to ok. 14 500 kg. Przestrzenie ładunkowe dostępne są w długościach 6500 mm, 6900 mm, 7100 mm i 7300 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej wynosi 2480 mm.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: , , , , , ,
Opublikowano 2 lata temu.