Select Page


Wielton: Master zwraca (u)wagę


IMG_2678-1
 

We wrześniu 2013 roku konstruktorzy z Biura Badań i Rozwoju wychodzą na plac Wieltonu. Oglądają, mierzą, sprawdzają prototyp nowej wywrotki. To już czwarta „wycieczka” dzisiaj. Efekt tej „burzy mózgów” to kolejne zmiany w projekcie: ażurowa rama, cieńsze a jednocześnie bardzo wytrzymałe materiały, lżejsze komponenty. Poprzedzone dyskusjami, obliczeniami i testami, nowe rozwiązania techniczne, w ciągu kilku miesięcy, trafiają do ostatecznego projektu…

Konstruktorzy Wieltonu stworzyli jedne z najlżejszych, dostępnych na rynku wywrotek. Z początkiem marca, Wielton wypuścił na rynek całą gamę nowoczesnych, funkcjonalnych wywrotek z serii Master. Odbiorca ma dziś możliwość wyboru kilkudziesięciu wariantów: sam, z dostępnych modułów, projektuje produkt, który jest najbardziej dopasowany do jego potrzeb. Zupełnie, jakby budował wywrotkę z klocków.

Klient decyduje o ostatecznym wyglądzie produktu: kubaturze, kształcie, rodzaju zamknięcia, grubości ścian i podłóg. W ofercie przedsiębiorstwa znalazły się wywrotki aluminiowe „Weight Master” o pojemności od 24m3 do 55 m3 i wadze od 4500 kg do 5950 kg. Wywrotka do przewozu złomu „Scrap Master” ze skrzynią ze stali Hardox o wadze 7800 kg i pojemności 51m3.

Modułowa konstrukcja ramy pozwala na wybór kilku wariatów jej długości. Materiały, jak stal S700 czy trudnościeralna podłoga skrzyni ENDUR-AL dają pewność, że naczepa jest wysokiej jakości. Wśród opcji wymienić można choćby automatyczny dach, oświetlenie FULL LED, czy podgrzewaną skrzynie naczepy.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom – zwłaszcza zastosowaniu wytrzymałych i lżejszych materiałów – przewoźnik oszczędza czas i pieniądze. To także wartość dodana dla nas wszystkich  – mniej zużytego paliwa, to mniej spalin w powietrzu.


 

Katagoria: naczepy i zabudowy
Słowa kluczowe: ,
Opublikowano 4 lata temu.